Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

8.03.2018

Podsumowanie Eventu Walentynkowego oraz Wojny+Niespodzianka!

Cześć, czołem, kluski z rosołem :D Jesteśmy tu po to, by omówić dwa ostatnie ważne wydarzenia dla Eternal Freedom - ekhem, aż trzy! Pragnę oczywiście przypomnieć jeszcze o naszej rocznicy, bo to naprawdę wiele znaczy. A poza tym przetrwaliśmy szczęśliwie Wojnę oraz szał amora, czyli Walentynkowy Event. Uwaga. W związku z tym nie można już kontynuować tych rozpoczętych wątków ani tworzyć nowych.
Zacznijmy od ,,przyjemniejszej" sprawy - Wojny.
Przeciwnik: Fikcyjne Stado Hańby.
Zwycięzca: Klan Mroźnej Duszy.
Czas trwania od momentu ogłoszenia do ostatniej potyczki: 10.01-8.03.2018, co daje nam łącznie...*Kalkulator* 57 realnych dni!
Nowe tereny: Zajęty cały Ajmak Kobdoski; Tsenkher i Skalny lej.
Jak wiadomo, każdy miał obowiązek napisania min. 2 opowiadań na ten temat. Jak się sprawiliśmy? To prezentuje poniższe zestawienie:
  • Yatgaar - Nabazgrałam łącznie VII części jednego, wielkiego opowiadania, po ok. 700 słów. *Taaak, teraz się będzie przechwalać* Myślę, że wyrobiłam normę... R. I, II, III, IV, V, VI, VII
  • Khonkh - Nasza DODA dla przykładu napisała VI części, a w związku z tym jak najbardziej ma odpuszczone. R. I, II, III, IV, V, VI
  • Marabell - Zwolniona z powodu nieobecności.
  • Kirk - Również VI części, pochwalam. R. I, II, III, IV, V, VI
  • Bush Brave - Ten (nie)kochany morderca opisał swoje przeżycia w IV częściach, podłączając do nich trening. R. I, II, III, IV
  • Valentia - Wyrobiła się w pełni pod koniec z II opowiadaniami. R. I, II
  • Tenebris - Klacz napisała II części wojenne. R. I, II
  • Kasja - Niestety, nie napisała żadnego opowiadania tego typu. Karą będzie podatek od 10 SŁ.
  • Mikado - Jego aktywność w ostatnich czasach drastyczne spadła, ale napisał aż trzy opowiadania. R. I, II, III
  • Eragon - Ten młody jeszcze koń wyrobił obiecane II opka. R. I, II
  • U'schia - Postać opisała to treściwie, w II częściach. R. I, II
  • Atom bomb - Ze względu na to, iż dołączył niedawno, zostaje usprawiedliwiony.
  • Vayola - Najmłodsza członkini naszego klanu wykazała się w II opowiadaniach. R. I, II
  • Krisopia - Zwolniona z powodu nieobecności. 
Muszę przyznać, że w pewnym momencie już myślałam, że wydarzenie to będzie totalnym niewypałem...ale wy wcale mnie nie zawiedliście. Opowiadania, które czytałam, były bardzo ciekawe, długie i kreatywne, choć zawierały bardzo różne wersje przebiegu wojny. Myślę, że była to dla nas wspaniała przygoda oraz okazja do urozmaicenia fabuły. Dziękuję! 

Przejdźmy więc do Eventu Walentynkowego!
Będę o nim opowiadać poszczególnymi kategoriami, aby to uporządkować i uprościć. Wobec pojawienia się Giełdy Pięciu Kopyt, zmieniły się trochę nagrody :)

Zbłąkane strzały Amora
Odbyły się 4 ankiety, po ok. 5-6 postaci. Powód: a) brak pomysłów b) trudności przy określeniu odpisującego. Wybrane przez was pary to: Bush Brave&Marabell, Tenebris&Yatgaar, Eragon&Kasja, Khonkh&U'schia. Z radością oznajmiam, że wszyscy oprócz Mary napisali w tej kategorii opowiadania na temat (swoją drogą ciekawe, gdyby tak było na co dzień...), więc każdy aktywny uczestnik otrzymuje 10 SŁ!

Na świętego Walentego...
Tu wykazała się tylko Tenebris. Jej opowiadanie, podzielone na dwie części, równocześnie opisujące przebieg wojny, posiada łącznie aż 915 słów, ale nie zanudza; wręcz przeciwnie! Podobał mi się zwłaszcza przepiękny wierszyk, doprawdy poezja, oraz końcówka (XD). W związku z tym na pocieszenie droga klacz otrzymuje 40 SŁ.

Walentynka
Jedyną, jaką otrzymałam, była dość treściwa i bardzo...hmmm...pasująca do jej autora, Bush Brave'a, walentynka. Oto i ona:
Nie no, dziękuję, naprawdę nie trzeba było :3
Przyznam, że nie sądzę, żeby pracował nad nią całymi dniami i nocami, ale pomysł ciekawy i oryginalny, na dodatek wykonanie w realu to już zupełnie inna rzecz od siedzenia przed paintem. Postać otrzymuje w takim razie do swoich zapasów 20 SŁ.

Znajdź Kupidyna!
Przyznam, że była to chyba najtrudniejsza część zabawy, pełna haczyków i pułapek. Niestety, nikomu nie udało się odnaleźć szalonego Amorka ze wszystkimi serduszkami *W końcu dostał wyrzutów sumienia i nerwicy od samotności*. Jednak kilku osobom udało się odnaleźć porozrzucane przez niego ,,wskazówki" *I przyleciał do mnie*, za co jak najbardziej należy się nagroda, bo, jak już wspominałam *Więc treściwie wytłumaczyłam mu*, to i tak spory wyczyn. *Że ma już lecieć do nieba i pod chmury, do góry* Poniżej ilość SŁ według znalezionych serc, które zostaną niedługo usunięte z zakładek:
*No i mamy spokój*
Kasja - 25 SŁ
Marabell - 30 SŁ
Mikado - 10 SŁ
*Teraz zastanawiam się, czy nie powinnam raczej powiedzieć: Spadaj do piekła...?*
Ale, gdzie mógł się w takim razie zaszyć Kupidyn? W króliczej dziurze...? I tu właśnie kryje się dzisiejsza niespodzianka: Discord! Na tym komunikatorze powstał nasz serwer Eternal Freedom. Myślę, że to ułatwi nam komunikację i zdobywanie nowych członków. Nie musicie się obawiać - rejestracja jest prosta, sam Discord został przetestowany przeze mnie i kilka innych osób, uzyskując bardzo dobre wyniki. Serdecznie zapraszam do rejestracji, a przy okazji podaję już nasze dane kontaktowe, które należy wpisywać w wyszukiwarce:
Główny serwer - Eternal Freedom
Kontakt głównego admina - @Per Łowca Much - EF#8659

Oraz ostatnia ważna wiadomość dnia:
Wszystkim Kobitkom
Małym i dużym
Mniej i bardziej skromnym
Bo choć nie jestem wróżbitką
Jedno wiem ja na pewno
Wszystkie piękne jesteśmy
I silne do końca
Nadal takie bądźmy!

Jestem naprawdę szczęśliwa. Jeżeli cokolwiek pominęłam - proszę się o to upomnieć w komentarzu pod postem. Z niecierpliwością wyczekuję okazji do skontaktowania się z wami na Discordzie. Do zobaczenia ponownie!
~Yatgaar
PS. Edytowane 9 marca 2018 roku. 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika