Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

25.03.2018

Żegnamy Tenebris!

Przepraszam, przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam. Ta decyzja była dla mnie ciężka, ale mogłam ją tylko odwlekać. Nie uniknie się nieuniknionego. Odchodzę. Tak, odchodzę. W dniu dzisiejszym ja, Tenebris, Takhal, opuszczam Eternal Freedom. Jest mi naprawdę ciężko to pisać, ale już zdecydowałam. Brak weny, dosyć ciężkie życie prywatne i inne problemy nie pozwalają mi dużej czekać. Nie chcę się wyłączyć i zostać wyrzucona, a w pewnym momencie tak by się stało. Dziękuję wam wszystkim za ten wspaniały rok, spędzony ze wspaniałymi ludźmi. Przepraszam, ale tak będzie najlepiej. Może jeszcze wrócę. Jeśli to możliwe cały skromny majątek Takhala i Tenebris w wysokości 185 SŁ przekazuję najbliższej rodzinie moich postaci czyli Bush Brave'owi, który był dla mnie zawsze silnym wsparciem.
Mam nadzieję, do zobaczenia
~Tenebris

Takie oto pożegnanie złożyła jedna z naszych członkiń, i stwierdzam, że jest to żywy przykład, czym różni się odejście od zwykłej ucieczki od problemów. Tenebris odchodzi z powodu decyzji właściciela, braku weny i czasu. Jednak jej źrebię nadal żyje i za zgodą właścicielki trafia do adopcji, bo żal byłoby zmarnować taką postać. Zgadzamy się na przekazanie datku dla Bush'a i mamy szczerą nadzieję, że kiedyś zdecyduje się do nas wrócić!

Tenebris|3 lata|Klacz|Psycholog, Morderca|Brak|julka20502

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika