Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

13.02.2018

Od Kirka do Kasji "Chwila wytchnienia"

Skoro tylko  mogłem sobie pozwolić na chwilę wytchnienia, postanowiłem udać się na krótki spacer. Przyroda zdecydowała się dziś pokazać, na co stać ją w zimie. W nocy porządnie przyprószyło śniegiem. Temperatura również była wyraźnie niższa niż przez ostatnie kilka dni. Co jakiś czas przechodził mnie dreszcz. Mimo to podobał mi się pomysł spaceru, bo pomimo mrozu czułem się pełen energii. Ponadto pokrzepiający był sam widok, który się przede mną roztaczał. Pozbawione liści gałęzie drzew sterczały dziwacznie, pokryte skrzącą się szadzią. Musiałem jednak uważać, by nie dać się zwieść zgubnej urodzie przyrody. W trakcie wędrówki w pobliżu gór trzeba było być przede wszystkim czujnym i skupionym. Wtem moją uwagę przykuł spadający kamień. Spojrzałem trochę wyżej i ujrzałem stojącą nieopodal Kasję.
- Witaj, Kirk!- zawołała, schodząc do mnie. Byłem zdziwiony jej radosną postawą.
- Witaj Kasjo, czy coś się stało?- spytałem.
- Nie, dlaczego miało coś się stać? Poszłam sobie tylko na mały spacer, bo miałam chwilę wolną. A ty? Co tu robisz?
- Dokładnie to samo co ty- odpowiedziałem.- Może przejdziemy się gdzieś razem?- zaproponowałem po chwili.
- No niech będzie- odparł już nieco mniej rozentuzjazmowana klacz. Ruszyliśmy więc razem nieco pod górę. Weszliśmy w końcu na jakieś płaskie wzniesienie.
- Mały postój?- zaproponowałem.
- Może być- odparła Kasja. Udało nam się odkopać spod warstwy śniegu nieco nie najlepiej wyglądającej trawy.
- Jak właściwie radzisz sobie z tą sytuacją?- spytałem, schylając się po jedzenie.
- Z jaką sytuacją?- spytała Kasja, patrząc na mnie ze zdziwieniem.
- No... z wojną- odparłem.
- Świetnie, jestem przeszczęśliwa i wręcz nie wyobrażam sobie reszty mojego życia w cywilu- odparła z sarkazmem klacz.
- Cóż, ja za to mam nadzieję, że szybko się ona skończy. Oczywiście naszym zwycięstwem- odparłem, ignorując jej niemiły ton.
<Kasja? Wena wyjechała gdzieś na ferie i mnie zostawiła, ale jak akcja się rozkręci to chyba wróci....chyba XD P.S. Status wędrówek to Gerel uul, więc to tam się to dzieje>

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika