Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

2.01.2018

Postarzanko

 Znalezione obrazy dla zapytania nowy rok 2018
I oto widzimy się po całym roku oczekiwania, i, mam nadzieję, po wybuchowym sylwestrze! Tak dawno was nie widziałam...*TiaXD*...że postanowiłam zrobić, jak co miesiąc, postarzanie wszystkich koni i nie tylko. A przy okazji załatwić jeszcze jedną sprawę - otóż niedawno odbyła się kolejna ankieta, tym razem na temat wprowadzenia muzyki. Oto skutki:
  • 24 głosy na ,,Tak"
  • 27 głosów na ,,Nie"
Myślę więc, że wszystko jest jasne; sama byłam temu raczej przeciwna. Uchylę także rąbek tajemnicy: być może niedługo powitamy dwójkę nowych, młodziutkich NPC :3 Przekazałam już chyba to, co najważniejsze. Do zobaczenia! (Trochę mi ostatnio postów brak ;) )
~Yatgaar
 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika