Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

14.05.2018

Od Shiregt'a do Mivany ,,Czas na poznawanie świata i czas na zabawę"

Przymknąłem nieco oczy w intensywnym zamyśleniu. Nie zamierzałem w takim momencie wyjść na głupka, który nie potrafi rozwiązać takiej zagadki w ciągu kilku chwil...a, jak sądzę, aż takim nie jestem. Na pewno jest to wszędzie, gdziekolwiek nie spojrzymy, a przynajmniej może się tak wydawać. Widać niektóre w nocy...więc to one. I muszą być dosyć urokliwe - no proszę, zupełnie jak autorka zagadki - skoro można się na nie zapatrzeć i zapomnieć o bożym świecie.
— Gwiazdy...? - rzekłem z nutką wątpliwości, przechylając lekko głowę w geście oczekiwania na odpowiedź. 
— Tak! - klaczka pokiwała entuzjastycznie łbem, uśmiechając się z satysfakcją. -Teraz twoja ko...
— Shi! - przerwał jej inny źrebięcy głos dochodzący z prawej strony, z miejsca postoju stada. Po wołaniu Miriady rozległ się stanowczy, bardziej spokojny głos matki:
— Shiregt, lekcje czekają. - westchnąłem ciężko. Perspektywa nauki walki z Kasją była jednak odrobinę mniej kusząca niż spędzanie czasu z moją znajomą...może gdybyśmy mieli lepszego nauczyciela.
— Muszę iść. - oznajmiłem, kierując się w stronę rodziny. - Spekuluję, iż ty nie chodzisz jeszcze na zajęcia? - dodałem na pożegnanie.
— Raczej nie, ale spoko, rozumiem. - rzekła Mivana, idąc wraz ze mną do reszty koni, gdzie się rozdzieliliśmy. Teraz przynajmniej mogłem iść obok niebiańskiej istoty - Mint, co wystarczało mi na pocieszenie przed uciążliwą nauką.
<Mivana?>

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika