Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

25.07.2018

Żegnamy Odysa!

"Heey
Niestety, ale muszę opuścić wasze stado :< [...] Jesteście świetnym stadem z liczną ilością aktywnych ludzi, ale ja się jednak u was nie odnalazłam. W sumie to pierwszy raz piszę takową wiadomość, bo przeważnie siedziałam na jakimś blogu do samego końca.
I też nie zrozum tego źle, że znudziła mi się moja postać czy coś [...]. Może to starość, może to wina choroby, nie wiem. [...]
Może któregoś dnia wszystko się u mnie polepszy i wrócę, ale nic nie będę obiecywać (:
Także dziękuję za te zaledwie kilka opowiadań i spędzenie tych kilku dni w waszym stadzie. Życzę powodzenia i abyście nadal aktywnie się rozwijali !
Pozdrawiam ~ Keri - Odys ! (:"

Odys odchodzi więc z powodu decyzji właściciela. SŁ postaci zostaje usunięte. Dziękujemy bardzo autorce za to piękne pożegnanie i mamy nadzieję, że kiedyś zdecyduje się wrócić w nasze progi!

Odys|8 lat|Ogier|Straż władcy|Brak|familoso

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika