Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

20.04.2018

Od U'schii ,,W poszukiwaniu inspiracji" Seria treningowa #1 Kamuflaż. Zwinność. Szybkość.

Zaczęłam się przeciągać. Kiedy ja ostatnio ćwiczyłam? Rozejrzałam się z namysłem po jaskini.
-Może by podźwigać jakieś ciężarki?- uśmiechnęłam się do siebie. Tylko co by się przydało podciągnąć? Siłę fizyczną? Nie... Technikę? Też nie... W końcu po krótkim rozmyślaniu stwierdziłam, że będę ćwiczyć Kamuflaż, Szybkość i Zwinność. Idealnie. Postanowiłam najpierw wziąć się za zwinność. Tylko jak? Krążyłam po terenach stada w poszukiwaniu inspiracji. Przeszłam cudowne ukwiecone łąki, parę rzeczek z krystalicznie czystą wodą...
Aż wreszcie dostrzegłam mojego pomocnika. Była to skoczna, wesoła, biała niczym śnieg koza. Biegała radośnie za swoim ogrodzeniem i skakała w te i we w te. Uważając, by nie być przez nikogo zauważona, zaczęłam naśladować jej ruchy. Nie zostać zauważona przez nikogo kto mógłby być groźny. Roześmiałam się promiennie. Zaraz wyjdzie, że mała kózka jest zagrożeniem życia. W sumie jest... dla trawy. Podczas ćwiczeń kilkakrotnie złapałam zająca. Zmęczona chciałam się położyć w cieniu jabłonki, lecz ciągle z różnych stron spadały na mnie czerwone owoce. Uznałam to za świetne ćwiczenie. Ostatkami sił łapałam do pyska fruwające jabłka. Pod koniec z uśmiechem padłam na soczystą trawę.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika