Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

17.04.2018

Nowy medyk - Hadvegar!

*** by Nightmare-v Źródło: Zdjęcie główne
Motto: „Zło dobrem zwyciężaj”
Imię: Hadvegar  
Tytuł: -
Wiek: 13 lat
Płeć: Ogier
Ranga: Medyk
Głos: Tałi
Rodzina: Heroda - matka / Hormin - ojciec
Osobowość: Jesteś mym życiem, ja życiem twoim, więc odłóż swój gniew i powiedz mi czule, a ja się wtedy do grzywy utulę i szepnę na uszko, coś bardzo miłego, bo nie chcę tutaj zła niczyjego. Spokojny też jestem, agresją ja gardzę i chociaż szanuję wybory twoje, mam jednak nadzieję, że wybierzesz moje. Po to słów tyle, mamy w zasobie, by z nich korzystać w odpowiednim sposobie. Więc nie kwaś już pyska, bo brzydko wyglądasz, nie chcę być nie miły, ale źle na mnie spoglądasz. Prawdę ci mówię, chociaż to boli, jednak pomogę ci wbrew twojej woli. Czasami tak trzeba, nic na to nie poradzę, ja wiem, że może komuś tym zwadzę, jednak życie to życie. Jedno je mamy i może aniołom nie dorównamy, chociaż starać się zawsze warto i o uczuciach mówić otwarto. Dobierać słowa tylko te cudowne, które czasem bywają niesensowne, a dusza mimo wszystko je pochłania, nikt tak pięknie mówić nie zabrania. Póki ten potok z serca mojego płynie, ja chcę zamieszkać w serca twej krainie. Czy mnie wpuścisz moja luba? Spójrz tu na mnie, ja twa zguba. Ideałem ja nie jestem i humory swoje mam, jednak staram się, jak mogę, by już nie być więcej sam. To się w życiu moim liczy, by mieć cię przy swoim boku, tylko tam moja miła, ja znajdę wewnętrzny spokój. Nie rozumiesz bełkotu tego, lecz nie ma w tym nic złego, bo poznać mnie możesz osobiście, jeszcze zanim spadną liście.
Orientacja: Heteroseksualizm
Partner/Partnerka: Forever.
Potomkowie: Sirocco.
Aparycja:
  • Rasa: Koń andaluzyjski
  • Wygląd: Siwy ogier o lekko wypukłym profilu głowy, z szerokim czołem i dużymi oczyma, a wokół nich można zauważyć delikatne grafitowe cienie. Chrapy Hadvegara przyjmują barwę grafitu. Szyja jest wysoko osadzona, gruba i łukowato wygięta. Czarno-szara, lekko pofalowana grzywa opada na lewą stronę szyi. Samiec ma także delikatną grzywkę, gównie w kolorze czarnym, jednak widać białe pasemka, która nieznacznie przykrywa oczy. Ogier posiada szeroką i głęboką klatkę piersiową, zadarty oraz krótki grzbiet oraz dobrze umięśniony zad z nisko osadzonym grubym ogonem o średniej długości i czarno-szarych włosach.
  • Znaki charakterystyczne: Kopyta przyjmują kolor tytanowy, jednak u lewej tylnej nogi można zauważyć trzy beżowe plamy, o średnicy jednego centymetra każda.
  • Wzrost: 160 cm WK
  • Waga: 480 Kg
Umiejętności:
Siła fizyczna:  20
Szybkość: 10
Zwinność: 10
Technika: 20
Wytrzymałość: 30
Kamuflaż: 10

Umiejętności dodatkowe: Skrywa w sobie wiedzę o roślinach, jednak nie chwali się tym zbytnio. Uważa, że nie jest wystarczająco dobry i korzysta z umiejętności w szczególnych przypadkach lub dla zaspokojenia swojej duszy.
Historia: Przybył nie wiadomo skąd i nie wiadomo po co, oderwać się chciał od stada, gdzie nie mógł patrzeć na cierpienie swych bliskich. Władca prze okrutny, a on jednak romantyczną ma duszę. Miłości tylko oczekuje, a wybrednym w tej kwestii nie jest i obdarzyć może każdego, kto tylko zechce dać w zamian to samo. Czy jesteś źrebięciem, klaczą lub ogierem, a może i nawet inną istotą, nie ważne, póki szanujesz innych i życzliwością ich obdarowujesz. Czy znalazł swe miejsce na ziemi? On tego nie wie, a ty tym bardziej mój drogi. Czy jesteś ciekaw jego historii? A może... zechcesz w niej uczestniczyć?
Inne: -
Kontakt: Hadvegar - chat

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika