Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

27.04.2018

Od U'schii ,,Nigdy nie mów — nigdy" Seria treningowa #7 Kamuflaż. Zwinność. Szybkość.

Po tym, jak zobaczyłam, że każde niepowodzenie da się naprawić, ostatni trening poszedł mi jak z płatka. Gdy wstałam, zobaczyłam nad sobą pysk Yatgaar. Wyglądała na dość znudzoną.
-Oczekujesz czegoś?
- Tak, tego aż wstaniesz- odpowiedziała.
-A co masz dla mnie ciekawego na dzisiejszy dzień?
-Posłuchaj- rozpoczęła tajemniczo, po czym potrzymała mnie chwilę w niepewności i zabrała się za przemowę- Małą misję. Byłam zawsze ciekawa, jak wyglądają twoje umiejętności zwinności i szybkości, a że masz trening i trenujesz akurat to... Zmierzysz się dzisiaj z ogierem imieniem Arkadio. Przygotuj się.
-Yyy...dobrze-odpowiedziałam zupełnie nieświadoma co mnie czeka. Chciałam, żeby było trochę jak w bajkach. Wiecie, nigdy nie mów „nigdy”... Hmm ja nawet za bardzo nie znałam zadań konkursowych. A i nigdy w życiu nie obiło mi się o uszy to imię. Arkadio... brzmi dumnie. Musiałam zapytać klacz tylko o porę starcia.
~Wieczorem~
Rozpoczęło się. Gdy ujrzałam coś w rodzaju przełaju, uśmiechnęłam się. Z gracją pokonałam cały tor. Czasem był łatwy, czasem trudny, a czasem zaskakujący. Wygrałam... Jak miło.

Zaliczone, choć ze względu na parę błędów do każdej umiejętności zostanie dodane 90 punktów miast stu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika