Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

28.04.2018

Od Hadvegara do Forever ,,Śmiech to zdrowie"

Przyjaźni się tylko z Marabell i ze mną? Trudno mi w to uwierzyć. Forever jest naprawdę sympatyczna, więc to nie możliwe... chyba, że to nie jej wina, a innych koni. Umiejętność dobierania przyjaciół to naprawdę ważna rzecz i rad jestem z tego, że wybrała właśnie mnie.
Kiedy usłyszałem kilka słów o ziołach, poczułem wewnętrzne ciepło. Zawsze tak reagowałem, ale tym bardziej było mi weselej niż zwykle. Uśmiechnąłem się mimowolnie, prawie zapominając o jej stanie zdrowia. Na polanie dałem się wplątać w zbieranie ziół, po prostu nie mogłem przejść obojętnie obok przydatnych roślin leczniczych. Zerknąłem na klacz, która robiła to samo co ja, zdenerwowałem się lekko, co było wyraźnie po mnie widać, ale zaraz ponownie nastał wewnętrzny spokój. Uśmiechnąłem się do niej, mając cały pysk zapełniony zielskiem. Poznając ją bliżej, mogłem być pewien jednego... nie będzie stosować się do moich zaleceń, więc zostaje mi tylko reagować w naprawdę ciężkich sytuacjach. Czasami po prostu trzeba uszanować zdanie innych. Każdy uczy się na własnych błędach, a czyny ważniejsze są niż słowa.
Kiedy już nie mieliśmy gdzie trzymać roślin, wróciliśmy w ciszy do reszty stada, zostawiając tam nasze zdobycze. Mam nadzieję, że nim wyruszymy dalej, lekko się podsuszą, żeby można było je wykorzystać ponownie.
– Dziękuję ci za pomoc, moja droga. – ukłoniłem się delikatnie przed moją towarzyszką, po czym wskazałem miejsce na ziemi. Forever od razu zrozumiała o co chodzi, komentując to lekkim westchnięciem i ułożyła się wygodnie, a ja obok niej.
– Wiem, wiem, masz mnie dosyć. – zaśmiałem się.
– Może troszkę... – odparła przez śmiech, kierując wzrok ku górze, delikatnie potrząsając głową.
– Więc widzisz moja droga, musisz szybciutko wyzdrowieć, żebym dał ci chwilę odetchnąć. – oznajmiłem z uśmiechem. W moim głosie wyraźnie słychać było troskę o jej zdrowie, zasłoniętą nutką poczucia humoru. Śmiech to zdrowie, jednak zbyt śmiesznie być nie może. Naprężanie niektórych mięśni może powodować u niej ból, ale nikt nie zabrania się tak słodko uśmiechać.
<Forever?>

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika