Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

20.04.2018

Drogi(a) Kromku...

Naszych spóźnionych życzeń nie da się ubrać w słowa, bo są zbyt niezdarne i małostkowe; na grafice (mój komputer ochoczo przytaknął) również nie da się tego wyrazić. Ale postaram się, jak mogę:
W zdrowiu życia, wielu nocy przepicia, radości więcej niż smutków i trosk, spełniania swych marzeń, bo same się nie spełniają, inteligentnego chłopaka w realu, pieniędzy, bo czasem się przydają, by ci nigdy nie brakło już weny i ochoty do życia, a przede wszystkim - zostania sobą, najwspanialszą osobą!
Wszystkiego najlepszego z okazji twych urodzin które, jak nam wiadomo, minęły 19 kwietnia 2018 roku! Jesteś naprawdę dobrym człowiekiem i moim przyjacielem, a przynajmniej ja, Ya, bardzo cenię dobrych ludzi. Praktycznie nigdy mnie i innych członków bloga nie zawiodłaś, znosiłaś dzielnie moje odpały i załamkiXD, wykazałaś się wiernością i wytrwałością. To akurat niemały wyczyn. Moje ględzenie pewnie niewiele da, niech więc dalsze moje poczynania to pokażą. Mam szczerą nadzieję, że nadal będziemy mogły razem współpracować i tworzyć. W skrócie:
Znalezione obrazy dla zapytania weronika to nie imie
Nawet Napoleon ci to powie! :D
~Yatgaar i spółka

1 komentarz

  1. Bardzo dziękuję za te wspaniałe życzenia! Naprawdę mi miło, choć wiem, że ostatnio się znowu opuściłam w pisaniu opowiadań Postaram się poprawić i jeszcze raz dziękuję za życzenia❤️

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika