Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

22.04.2018

Od Mikada ,,Siła w prawdziwym życiu. To nie tylko trening" Seria treningowa #2 Siła fizyczna. Szybkość. Kamuflaż.

Jakby tu podciągnąć siłę fizyczną? Z tym dylematem poszedłem do Yatgaar, gdyż ona to trenowała. Zawsze lepiej ćwiczyć z kimś, zobaczy twoje błędy. Ona od razu zaproponowała walkę. Prawie spaliłem się ze wstydu. Ona na to roześmiała się i powiedziała, że na początku będzie łatwo. Chciałem jej wierzyć... W sumie miała rację, przynajmniej jej było łatwo, ale w końcu mniej więcej umiałem ją zwalić na ziemię. Następnie przeciągaliśmy sznur. Oczywiście przegrałem. Na koniec, gdy dosłownie umierałem, postanowiłem się nie poddawać i poszedłem na wspinaczkę po górach. To też było wzmocnienie siły. Powoli, bo powoli pokonywałem potężne masywy górskie, a końca nie było widać. Przede mną tylko rozciągające się skały i skały. Dopiero gdy dotarłem na szczyt i oblany potem patrzyłem na zachód słońca, doceniłem piękno przyrody nieożywionej. Droga z góry wyglądała cudownie. Jednak niedługo było mi się cieszyć tym widokiem. Szybko zasnąłem na szczycie Mont Fragbers wśród kojącego wiatru, piszącego kołysanki.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika