Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

26.08.2018

Od Dantego "Trening ze starszym bratem (Naadam)"

Odnalezienie mojego brata nie zajęło mi na szczęście dużo czasu. Shiregt spokojnie spożywał posiłek, więc byłem niemal pewien, że zgodzi się na moją propozycję.
-Trenujesz do Naadam, prawda?-zacząłem od razu.
-Jak widzisz akurat nie w tym momencie. Ale ogólnie przygotowuję się do tych igrzysk-odparł mój brat.
-Świetnie! W takim razie może zgodzisz się na wspólny trening?-zapytałem.
-Właściwie to...czemu nie. Już skończyłem posiłek. Masz jakiś plan?-odparł Shiregt.
-Proponuję najpierw wyścigi, a potem trochę powalczymy, co ty na to?-zasugerowałem.
-Dobrze, ale po wszystkim ja też coś wymyślę-odparł ogier.
-Zgoda-powiedziałem, zastanawiając się, na co znowu wpadł Shiregt. Prowizoryczna linia startu znajdowała się między dwoma drzewami. Mieliśmy przebiec jakieś kilkanaście metrów, ominąć jedną z choinek i wrócić z powrotem. Było to proste zadanie. Za pierwszym razem to Shiregt wygrał, co dość mocno mnie zdenerwowało. Następnym razem bardziej się przyłożyłem i, mimo starań mojego brata, zostawiłem go daleko w tyle. Ścigaliśmy się jeszcze kilka razy. W końcu jednak zdecydowaliśmy, że czas na walkę. Stanęliśmy naprzeciwko siebie. Kiedy oboje byliśmy gotowi, zaczęliśmy walczyć. Shiregt stanął dęba, a ja wykorzystałem moment i zadałem mu średniej siły cios w tylną nogę. Kiedy jednak mój brat stanął z powrotem wszystkimi czterema kończynami na ziemi, rzucił się na mnie niczym atakujący wąż. Odskoczyłem do tyłu, unikając pierwszego ciosu, ale chwilę później poczułem ból przeszywający mój brzuch. Shiregt się nie patyczkował, więc od razu zrobiłem kolejny unik, a zaraz potem znalazłem się z powrotem przed ogierem i tym razem zadałem mu cios w szyję. Walka przebiegała właśnie w taki sposób. Raz to mi szło lepiej, innym razem Shiregt'owi. Na zmianę atakowaliśmy i robiliśmy uniki. W końcu uznaliśmy, że pora zakończyć tę część naszego wspólnego treningu.
-Teraz powiedz, jaki ty masz pomysł na poćwiczenie i rozwinięcie naszych umiejętności-powiedziałem, czekając na propozycje mojego brata.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika