Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

11.03.2019

Od Zee do Cardinana ,,Młody, starszy koń"

Przechadzałem się z moją mamą przy jakimś jeziorze.
- Jak nazywa się te jezioro? - spytałem mamy zaciekawiony.
- To jest Jezioro Chirgis, mój mały. - odpowiedziała mi. Nagle zauważyłem nie tak daleko od nas sylwetkę innego konia. Wyglądał jak ogier.
- Mamo, czy możemy do niego podejść? - spytałem nagle. Myślałem, że się nie zgodzi...
- Jasne, że możemy. - odpowiedziała mi mama. Uśmiechnęła się do mnie, po czym podeszliśmy do wyznaczonego punktu, jeżeli to w ogóle można tak nazwać.
- Witaj, Cardinano. - przywitała gorąco moja mama tego ogiera. Ja nagle się zawstydziłem. Z daleka ten ogier wydawał się być młodszy.
- Witaj, Mondream. A kogo my tu mamy? Czy to Zee? - spytał starszy ogier. Ja tylko troszkę podszedłem w jego stronę.
- Tak, to mój mały i nieśmiały Zee. - powiedziała za mnie mama. Oczywiście gdybym ja to mówił, brzmiałoby to inaczej. Następnie szturchnęła mnie.
- No powiedz coś, Zee. Sam chciałeś tu być. - szepnęła mi mama. Miała rację, że sam tu chciałem przyjść. Nagle podszedłem bliżej. niby odważny, po czym popatrzyłem na tego ogiera.
- Dzie… Dzie… Dzień D... D... Dobry. - powiedziałem w końcu do ogiera. Ten się uśmiechnął.
- Witaj, Zee! - odpowiedział na przywitanie Cardinano. Imię Cardinano nadane ogierowi wynikało z rozmów mojej rodzicielki z nim.
- Mój mały, dzielny Zee. - powiedziała moja mama.
<Karny? Na Diskordzie trzeba było być cicho! Teraz masz! XD>

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika