Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

8.03.2019

Od Mondream do Rose ,,Grzeczny"

Zee jeszcze chwilę przytulał się do mnie.
- Jak się nazywa? - spytała zaciekawiona klacz.
- Zee - odpowiedziałam.
- Jestem Zee! - krzyknął Zee ze zdumieniem.
- Piękne imię, Zee. - powiedziała Rose, po czym znowu sięgnęła pyskiem po trochę trawy.
- Mamo, jestem spragniony. - wołał Zee. Podsunęłam się, by dosięgnął do źródła mleka. Uśmiechnął się, po czym zaczął ssać.
- Smacznego Rose, smacznego Zee. - powiedziałam z uśmiechem na pysku.
*** Jakiś czas później ***
- Zee, pójdziesz pobawić się z Srebrią? - spytałam ogierka.
- Z chęcią bym się z nią pobawił, ale ona bawi się z kimś innym. - odpowiedział Zee, wzdychając ciężko. Rose już dawno temu od nas poszła, ponieważ miała jakąś sprawę czy coś takiego...Nieważne. Zee wstał.
- A może odwiedzę Arrow'a? - spytał ogierek z nadzieją w oczach.
- Oczywiście, dobry pomysł. - powiedziałam, uśmiechając się.
- Będę grzeczny, oraz będę na siebie uważał. - powiedział, śmiejąc się, Zee.
- Wiem, że taki będziesz, - powiedziałam.
*** Sięgnijmy dalej ***
- Wróciłem! - krzyknął Zee. W tym samym momencie przyszła Rose. Ucieszyła się na nasz widok.
- Witajcie z powrotem, - powiedziała klacz.
- Witaj, Rose! - odpowiedziałam.
- Dzień dobry, - powiedział grzecznie Zee, po czym trochę się cofnął. ,,Wygląda na to, że już zapomniał o Rose" - pomyślałam, po czym spojrzałam na klacz. Ona przyglądała się Zee, który nie zwracał teraz na nią uwagi, tylko przyglądał się roztapiającemu się do końca śniegowi.
<Rose?>

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika