Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

1.03.2019

Kiedy to minęło?...Czyli II URODZINY BLOGA!

1 marca. Mówi Wam to coś? Tak, dokładnie dziś 2 lata temu nastąpiło uroczyste otwarcie Eternal Freedom! , Zdrówka, szczęścia, pieniędzy, spełnienia marzeń, i Wszystkiego Najlepszego!
Kiedy to sobie uświadomiłam, moją pierwszą, koronną myślą było, z najwyższym zaskoczeniem: Kiedy to minęło...? Jakim cudem? Kolejny dowód na to, że przy dobrej zabawie i wśród wspaniałego towarzystwa czas mija jak z bicza trzasł! A pierwszym uczuciem, które mi towarzyszyło, była...panika, bo zorientowałam się przez to w ostatniej chwili i wszystko robię na spontana xD. WERBLE I WIELKIE HIP, HIP, HURRA, PLEASE!
Znalezione obrazy dla zapytania happy birthday horses gif
Epicki Rak
Od tego czasu dużo się zmieniło - zarówno fabularnie, jak i liczbowo. A tak dokładniej, do tej pory zdobyliśmy...
  • Prawie 100 tys. wyświetleń
  • 1148 postów, z czego 882 opowiadania (w latach 2018-2019)
  • 3 założone frakcje, z czego 2 zlikwidowane
  • Dołączyło ok. 80 postaci, odeszło oficjalnie 38
  • Mieliśmy 9 ciąży i 5 par
  • Zaadoptowano 6 źrebaków
Doskonale wiem, jak bardzo kochacie długie wywody filozoficzne, ale musicie to jakoś przeżyć.

|Hej kochane ziomeczki :3 To teraz ja was pomęczę. Wstajemy, jak nas pani w przedszkolu uczyła i śpiewamy ślicznie ,,Sto lat". W końcu, urodziny obchodzi nie kto byle jaki, ale nasz blog, a razem z nim nasza pozytywnie walnięta społeczność. Cóż mogę dodać do wywodu Owcy... Ten czas minął jak mrugnięcie okiem, a ja wciąż czuję się nowym członkiem. Z wieloma osobami pisałam i zapewne z wieloma będę miała jeszcze przyjemność. Po prostu nie zmieniajcie się, szlifujcie umiejętności. Do pracy, rodacy!~Najmi|

|Nie owijając w bawełnę, EF jest częścią mojego życia. Przywiązałam się do tego środowiska, stylu, ludzi; kocham pisać, a największą radość sprawia mi chyba poznawanie nowych, utalentowanych ziomków, zrzeszanych dzięki Eternal Freedom. Słowa nie oddają tego, jak bardzo się cieszę, że jestem tu z wami już 2 okrągłe lata - niezły szmat czasu, nie? Mimo administratorskich obowiązków, ten blog pozwala mi się odprężyć po ciężkim dniu i rozwijać swoją literacką twórczość.~(Ł)owca much|

Nie byłoby to jednak możliwe bez Was. Jestem z Nas dumna. To Wy, każdy ludzik z osobna, tworzycie nasze niepowtarzalne EF; wszyscy jesteśmy równi, ale wypadałoby podziękować tym szczególnie mocno zaangażowanym osobom, prawda?

Tego roku wyjątkowo mocno muszę uściskać Najmi, naszego najmłodszego admina, ksywkowego Boga i równocześnie wspaniałą przyjaciółkę. Udziela się codziennie na chatach, swoimi odpisami i tempem ich pojawiania się przez zdecydowaną większość czasu daje przykład, pomaga często na miarę swoich możliwości i dodaje mi otuchy. Jasno świadczy to o tym, że blog również wiele dla niej znaczy. Dosyć często zdarza nam się gryźć i ciągać, możemy mieć dwa różne punkty widzenia, ale jak to mawiają ,,kto się czubi, ten się lubi". Wiedz, że jesteś świetną i wartą świeczki osobą. Tak trzymaj!
Ogromne podziękowania należą się również Liskowi, autorowi i niezwykle aktywnemu członkowi z niezłym stażem. Co tu dużo mówić, wena zaczyna mi szwankować nie bez powodu tworzymy z Najmi swoiste ,,trio" - mamy sporo wspólnego. Również i ty bierzesz czynny udział w życiu bloga, wywiązujesz się ze swoich obowiązków i...bardzo, bardzo ci dziękuję. Kocham cię jako przyjaciółkę :3
Ponownie wyrażam wdzięczność w stosunku do Kromka, tj. gracza DODA, drugiego admina EF. Z pewnością godne podziwu jest to, że jest z nami od początku jego istnienia i stanowiła dla mnie nieocenione wsparcie, zwłaszcza na samym starcie. Ostatnio miała gorszy okres, jednak postara się to naprawić. Nie łam się, moja droga, wciąż o tobie pamiętamy i rozumiemy życie :)
Dziękujemy również Kasji (świat opowiadań) i Etsiinowi (Aurea), którzy są jednymi z aktywniejszych członków. Po prostu...
Dziękuję Wam! A teraz - UCZCIJMY TO!
Z okazji II urodzin bloga w dniu 3 marca 2019 roku w godzinach 17.00-22.00 odbędzie się urodzinowy chat! Udział będzie mógł wziąć każdy, czy to członek bloga, czy też zwykły przechodzeń, serdecznie zapraszamy! 
Ponadto tuż po tym wydarzeniu zorganizowana zostanie urodzinowa loteria, ale o tym później.

Tak więc, jeszcze raz, sto lat dla EF; niechaj blogowe pisarstwo, czarne wątki i anarchia dalej kwitną!

~Ekipa SZAPULUTU

5 komentarzy

  1. Najlepsze, że od tej pory o żołnierzach wyklętych nie pamiętam, ale o urodzinach EF już takXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to zobaczyłam, to pomyślałam, że konie z EF to ci żołnierze! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika