Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

7.03.2019

Od Shiregt'a do Sarit ,,Wyliczanka"

— A ty uważasz, że dobrą decyzją było mnie wpuścić w wasze szeregi? - spytała całkiem niewinnie klacz, uśmiechając się lekko. Po raz kolejny doszedłem do tego samego wniosku: nie, nie uważałem tego za złe postanowienie. Podobał mi się jej tok rozumowania, chociaż do wojska zupełnie by się nie nadawała; zbyt śmiała i niepokorna. Jakoś niewiele koni na wejściu rozmawiało ze mną, władcą stada, w ten sposób. Z jednej strony napawało mnie to w pewnym stopniu dumą, z drugiej było trochę smutne.
— To się okaże. Odrzucanie każdego odrobinę bardziej podejrzanego chętnego skazałoby klan na wyludnienie, prawda? Każdy nowy członek otrzymuje jakiś kredyt zaufania. Jeśli go wyczerpie, spłaci mu się go po prostu z nawiązką. - odparłem, wyczerpując temat. Zapadła chwila ciszy. Stado zdążyło nas już zauważyć (trudno mu się dziwić na otwartym terenie), jednak na ten moment niewielu okazywało jakieś zainteresowanie, a przez to pośrednio szacunek do nowego członka. Na pierwsze znajomości przyjdzie jeszcze czas...
— Ile masz lat? - spytałem, by zaspokoić swoją ciekawość.
— A jak sądzisz? - odparła przekornie.
— Wolałbym nie ryzykować w tej kwestii. - uśmiechnąłem się, wstrząsając grzywą. - Cztery.
— Jesteś uroczy. - przekręciłem na to lekko łeb, ale nic nie powiedziałem. - Pięć.
— Sześć. Niezła wyliczanka.
— Fakt. To...moja kolej. Masz jakieś rodzeństwo?
— Brata i siostrę. A ty?
— Chyba nie.
— Chyba? - powtórzyłem.
<Sarit? Doczekałaś się. Nie wiem, co tam kombinujesz, więc same dialogi>

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika