Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

9.03.2019

Od Anamy'ego do Shiregt'a ,,Odnaleziona siostra"

Podszedłem nieśmiało do tych koni. Zauważyłem pewną klacz.
-Witaj, nazywam się Anamy i szukam stada, ponieważ moje...- zacząłem mówić z przejęciem, kiedy nagle klacz mi przerwała.
-Czy to możliwe, że to ty?- spytała.
-Nie rozumiem.- odpowiedziałem jej. Jednak mi też coś przypominała.
-Miałeś dwie siostry? Jeżeli tak, to jesteś moim bratem.- powiedziała, uśmiechając się.
-Tak, miałem dwie siostry. Jedna to Angel, a druga to Emner.- powiedziałem.
-Witaj, Anamy. Jestem Angel, twoja siostra!- krzyknęła klacz, uśmiechając się bardziej.
- Jak się cieszę!- powiedziałem do niej i także się uśmiechnąłem. Później Angel zaprowadziła mnie do władcy stada, a ten władca mnie przyjął. Nazywał się Shiregt. Siostra oprowadziła mnie po terenie stada, po czym wróciliśmy do Shiregt'a. On przedstawiał członków oraz mówił, jak pracują.
- Powinieneś wiedzieć, że ten gniadosz to nasz dawny władca i założyciel klanu, Khonkh, obok jego małżonka Yatgaar, także już starsza. Na marginesie, moi rodzice. Tam widzisz Mivanę. Nasza weteranka i arystokratka. Ale, bardziej pewnie zainteresuje cię fakt, że tak się szczęśliwie składa, mamy teraz sporo koni w twoim wieku w klanie. Na przykład tamta trójka. Ich rodzicielką jest Vayola.  - mówił władca klanu. Dalej opowiadał, a ja go słuchałem uważnie. - Z czasem może nie będziesz umiał wyrecytować wszystkich imion, ale nie będziesz miał problemu z odróżnieniem obcego i znajomego członka. - powiedział Shiregt.
-Ja dokończę! - powiedziała moja siostra, która właśnie do nas podeszła.
- Nie, nie, poradzimy sobie. - powiedział władca z uśmiechem.
<Shiregt?>

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika