Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

24.03.2019

Od Kasji ,,Cztery Ofiary"

Piłam wodę z jeziora. Przy mnie stała Gwiazda. Popchnęła mnie, kiedy przełykałam wodę. Zakrztusiłam się.
- Witaj, Kasja - powiedziała głosem poety.
- kaszlu... kaszlu... - dostała w odpowiedzi. Byłam na nią wkurzona. Zaśmiała się. Blisko stała Vivian. Także się zaśmiała. Z twarzą rasowego zabójcy odeszłam od Jeziora Chirgis.
- Och! Kasja, przepraszam cię... - powiedziała któraś z klaczy. Ja jednak nie zwracałam na to uwagi. Miałam coś do zrobienia. Podsunęły mi plan, który od razu poprawił mi humor. Musiałam tylko pójść do mojej bazy.

*** Trochę później ***
Wzięłam potrzebne rzeczy z bazy i poszłam nad jezioro. Klaczy już tam nie było. Była tylko cisza. Nagle przede mną przebiegła Olimpia, ocierając się o moją broń. Upadła na ziemię. Nie zauważyła mnie. W pobliżu nie było nikogo. Ani jednej żywej duszy. Uciekłam. Znalazłam wtedy Gwiazdę i Vivian. Miały szczęście, ponieważ chodziła przy nich Mint. Nie miałam powodu, by zabijać Mint.

*** Jakiś czas później ***

Olimpia, jak się okazało została bardzo ciężko ranna. Przecięłam jej trochę... wolę nie mówić co, ponieważ dostaniecie mdłości. W końcu zabiłam Gwiazdę, ale Vivian nie mogłam znaleźć. Poszłam więc z powrotem do jeziora, gdy nagle usłyszałam szelest krzaków. To był Cardiano.
- Nie wiesz może... gdzie jest... Vivian? - spytałam.
- Tak, wiem. Poszła do Shiregta. Myślę, że teraz poszła coś zjeść. - odpowiedział Cardiano.
- Dzięki - powiedziałam, po czym pobiegłam do pobliskiego lasu. Tam Vivian często chodziła coś przekąsić. Znalazłam ją. Jadła w spokoju jagody. Podeszłam do niej, po czym sobie przypomniałam, że zostawiłam mą broń na miejscu zabicia Gwiazdy. Jednak nie miałam za wiele czasu, by tam wracać. Rzuciłam się na nią, i przycisnęłam tak do ziemi, że przestała oddychać. Uciekłam do stada.
CDN.

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika