Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

6.03.2019

Od Cardinaniego do Miriady „Spotkanie po... wieczności”


Zauważyłem w promieniu kilkunastu kroków starą, bułaną towarzyszkę. Przez mój umysł z prędkością światła przepłynęły nagle te wszystkie obrazy z bardziej i mniej interesujących chwil spędzonych właśnie z nią. Poczułem szybsze bicie serca, na wspomnienie tego wszystkiego. Tej klaczy i przygód z nią po prostu nie da się zapomnieć. Niby nie było ich wiele i jakby tak na nie spojrzeć to nie prowadziliśmy zbyt ciekawej konserwacji, ale... Przebiegł przeze mnie ciepły dreszczyk i zdecydowałem się do niej podejść.
-Witaj-zacząłem pewnie-Szukasz kogoś na przyczepkę w wędrówce?
-A czemu...-widać, że chciała powiedzieć coś innego niż to, co w końcu dodała- ... by nie.
-Flegmatyczka- szepnąłem, uśmiechając się zadziornie.
-Przecież się zgodziłam- powiedziała miękko, z zaledwie lekko wyczuwalną nutą wyrzutu.
- Ale to, w jaki sposób to zrobiłaś- mruknąłem Dobra, nie będę naciskał. Leśna cisza najlepiej nam zrobi-wiedziałem, że moja towarzyszka nie jest zbyt rozmowna. Szliśmy więc cicho, co rusz rozglądając się i na swój sposób miało to jakiś urok. Co jakiś czas było słychać w tle jakieś ćwierkanie czy nieliczne strumyki, w których wciąż pływały średniej wielkości kawałki lodu.
-Kwiaty podlizują się słońcu- stwierdziłem, gdy mijaliśmy kwiecistą alejkę, wdychając słodki zapach tych roślin.
-Najwyraźniej- odpowiedziała mi zdawkowo, lecz otrzymałem od niej lekki uśmiech. Przynajmniej tyle zaangażowania w gadkę.
-Mam wrażenie, jakby minęła cała wieczność od naszego ostatniego spotkania, ale mam też wrażenie, iż warto było czekać...
<Miri? Nowa seria>

2 komentarze

  1. Lisek przybywa z alternatywnej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika