Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

19.03.2019

Od Rose do Shiregt'a ,,Mieszane uczucia"

- Więc start! - krzyknął mój towarzysz, wyruszając na poszukiwania. Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to młode zielone listki, które lekko poruszały się na powiew ciepłego wiatru. Przekierowałam swój wzrok na dół. Pod moimi kopytami rósł mały kwiatek. Na nim siedziała pszczoła zbierająca nektar. Nagle owad bzyknął, czego się wystraszyłam i automatycznie podniosłam łeb.
- Ej! - nieprzyjemnie skrzywiłam pysk. Pszczoła kręciła mi się koło nosa i bzyczała.
- Przestraszyłaś się pszczoły? - podszedł do mnie mój towarzysz.
- Ty też byś się przestraszył. - odpowiedziałam, odganiając niechcianą pszczołę.
- Tak w ogóle to już mam 15 oznak wiosny.
- Ja jedynie pięć. - odpowiedziałam spoglądając na ogiera. Staliśmy przed sobą, a między nami był krok odstępu. Nagle coś przebiegło za mną. Wystraszona wpadłam na ogiera który cudem utrzymał się na nogach. Nasze pyski po zderzeniu były w takiej pozycji, że patrzyliśmy sobie prosto w oczy. Zakłopotana gwałtownie zabrałam łeb.
- Wracajmy do klanu. - dodałam, potrząsając grzywą. Shi dziwnie na mnie popatrzył, chyba zauważył, że zarumieniłam się na policzkach. Miałam mieszane uczucia po tej sytuacji. Niespodziewanie znów, coś za mną przebiegło, no i znowu wpadłam na Shiregta, zaczepiając go o łeb własnym pyskiem.
- Te sarny lubią cię straszyć. - oznajmił ogier kierując oczy na moje. Ja natomiast szybko zabrałam głowę i wyprostowałam się.
- Wracajmy już do stada. - odpowiedziałam, ruszając kłusem z lekko poirytowaną miną i rumieńcami na policzkach.
<Shi?>

3 komentarze

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika