Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

2.03.2019

Od Shiregt'a do Mondream ,,Tajemnicze, nowe życie"

Dzień zaczynał pakować swoje manatki. Nadchodził zmierzch, okres najgłębszej szarości w ciągu całej doby, po pewnym czasie ustępujący czarnej, rozgwieżdżonej nocy. Robiłem to, co przez większość dnia: pasłem się na jednej z rozległych łąk jeziora Chirgis, gdzie się zatrzymaliśmy. Powietrze przeszyło nagle podniecone rżenie; wszystkie konie automatycznie nadstawiły uszu, aczkolwiek nie była to przestroga przed niebezpieczeństwem, raczej ogłoszenie. Podniosłem błyskawicznie głowę. Wyraźnie w moją stronę zmierzała raźnym kłusem świeżo upieczona medyczka, Lea, z dumną miną.
— Mondream się oźrebiła. - oznajmiła radośnie, zatrzymując się na parę kroków przede mną i dygając lekko. Zaskoczyło mnie to trochę. W głowie zaroiło mi się od przeróżnych, sprzecznych myśli, pewne było jedynie to, że bardzo mnie ten fakt ucieszył. Oznaczało to w końcu nowego członka klanu, mojej rodziny.
— Prowadź. - odparłem krótko i stanowczo.
Chwilę potem ostrożnie przedarłem się przez zasłonę z gęstych krzaków i stanąłem w bezpiecznej odległości od matki i źrebięcia. Oboje byli już na nogach, wyglądali na całych i zdrowych. Klacz szepnęła coś na ucho swojemu dziecku. 
— Witaj, Mondream. Widzę, że mamy co świętować. - odezwałem się pierwszy. - Jak się nazywasz, mały? - spytałem przyjaźnie.
— Z-zee. - odparł nieśmiało nowonarodzony źrebak, próbując się niezdarnie ukłonić, jednak przy okazji przewrócił się. Mondream popchnęła go delikatnie, ale przerwałem jej:
— Nic nie szkodzi. Odpocznijcie trochę. Do stada wrócimy później.
Odwołałem medyczkę, a właściwie poprosiłem, by zostawiła nas samych na parę chwil. Nurtowała mnie taka jedna kwestia, aczkolwiek wielkiej wagi...
— Bądźmy, proszę, ze sobą szczerzy. Kim jest jego ojciec? - spytałem łagodnie, lecz zdecydowanie. Nie przypominałem sobie, żeby klacz miała jakiegoś adoratora, a na pewno nie partnera, w klanie.
<Mondream?>

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika