Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

22.03.2019

Od Rose Do Mivany „Opieka nad źrebakiem"

 Spacerowałam wzdłuż jeziora Chirgis przyglądając się horyzontowi. Szłam dosyć powoli a, przynajmniej jak dla mnie wolno bo, jak to jest już w mojej naturze stępowałam dosyć szybko, może nawet z prędkością jak w kłusie. Zatrzymałam się i wbiłam wzrok w zachodzące słońce od którego niebo robiło się różowo-pomarańczowe. Wiatr plątał się w mojej grzywie. Przyjemnie było tak stać. W pewnej chwili skierowałam pysk w stronę innych koni. Reszta członków stada pasła się. Szczególnie moją uwagę przyciągneła jeleniowata klacz obserwująca karego źrebaczka ganiającego ptaki. Maluch wesoło brykał i galopował w stronę ptaków płosząc je przy tym. Spłoszone małe istoty odlatywały tylko kawałek po czym znowu wystraszone przez tego samego konia. Po dłużej chwili obserwacji źrebaka i klaczy pokłusowałam w stronę reszty koni. Podeszłam nieco bliżej wcześniejszego celu mojego wzroku, lecz nie na tyle żeby klacz mnie zauważyła. Skubałam trawę wraz z jeleniowatą przyglądając się małemu źrebakowi. W końcu klacz sama do mnie podeszła.
- Cześć jestem Mivana, a ty? - spytała. Ja automatycznie podniosłam łen żując jeszcze trawę.
- Witaj, ja jestem Rose. - odpowiedziałam próbując się uśmiechnąć jednak, mięśnie mojego pyska niezaspecjalnie się do tego rwały. Nastąpiła chwila ciszy. Klacz spojrzała na karego źrebaka który zauważył naszą rozmowę.
- Muszę wracać do opieki nad nim, to pa. - dodała kierując łeb w stronę malucha podchodzącego w naszą stronę.
- Pa. - odpowiedziałam sięgając po soczystą trawę.
<Mivana?>

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika