Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

10.03.2019

Od Halta do Shiregt'a ,,Zasady i uczucia"

Od razu opanowałem wyraz swojego pyska. Teraz nie wyrażał on żadnych emocji, które wcześniej zdradziły moje oczy. Popatrzyłem ogierowi prosto w oczy, bez cienia strachu. Nie zaznałem w nich kpiny, więc potraktowałem to jako poważną prośbę.
-Shiregt’cie. - zacząłem - Zapewne wiesz, że z oddaniem będę służył klanowi moimi umiejętnościami, oraz doświadczeniem. Jednak chcę, abyś wiedział również, że ta prośba jest dla mnie niemałym zaskoczeniem. Kłóci się ona z moimi zasadami. Z pokorą wykonałnym te zadanie, gdybym nie miał odrobiny serca, czy raczej tego, co mi z niego zostało. Pomyśl, proszę, jak będzie czuć się źrebię? Kiedy wyjawiać mu prawdę, że jego matka jest morderczynią? Jak wyjaśnisz mu brak ojca? Nie jestem gotowy na potomstwo, tym bardziej, jak miałbym kłamać maleństwu w oczy, a nie zostawiłbym go pod opieką Khairtai. Wiedz, że poszedłbym za Tobą w ogień, oddał życie aby Cię uchronić, jednak dziś prosisz mnie o zbyt wiele. - skończyłem monolog, i ze spokojem wpatrywałem się w mojego towarzysza, oczekując odpowiedzi. Kątem oka ujrzałem zbliżającego się węża, o niewielkich rozmiarach. Wyłonił się spod rośliny, którą skubał Shiregt. Niby od niechcenia przygniotłem gotujące się do ataku zwierzę, nie patrząc w jego stronę.
-Przepraszam, jeśli cię zawiodłem. - rzekłem do alfy.
<Shi? :*>

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika