Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

11.03.2019

Od Halta do Shiregt'a ,,Hibernia w Mongolii, czyli Shiregt jako Ferris"

Oddalając się od przywódcy równym kłusem zacząłem rozmyślać o słowach ogiera. Shiregt był właściwym koniem na właściwym miejscu - dobry i sprawiedliwy władca. Nie pysznił się swoim statusem społecznym, miał honor oraz zdolności przywódcze. Od naszego pierwszego spotkania darzyłem go niemałym szacunkiem, który mu się należał, a po zapoznaniu śmiało mógłbym stwierdzić, iż darzyłem go sympatią. Przypominał mi moje źrebięce wyobrażenia o Ferrisie, który okazał się okrutnym zazdrośnikiem. Robisz się sentymentalny, Halt. Westchnąłem cicho. W gruncie rzeczy gdybym teraz wrócił do stada, pożywiłbym się i... Trudno było mi to przyznać, ale nudziłbym się. Stanąłem na chwilę, rozważając za i przeciw, po czym zawróciłem do miejsca spotkania. Kiedy zbliżyłem się do ogiera na odległość stu metrów, ukrywając się pod osłoną plam cienia okolicznej roślinności, bezgłośnie stąpałem w kierunku przywódcy. Ten wrócił do zaspokajania głodu, skubiąc pączki kwiatów z pobliskiego krzewu. Podszedłem do gniadosza od frontu, i wyłoniłem się z cienia tuż przed jego łbem.
-Nie lekceważ mnie, bo jestem cichy. Wiem więcej, niż mówię, myślę więcej, niż powiem i obserwuję więcej, niż myślisz. - powiedziałem cicho, widząc zdziwioną minę Shiregt’a.
-Wybacz, że nachodzę. - rzekłem nieco głośniej, jakby nic się nie stało, i skłoniłem się lekko w geście szacunku oraz przeprosin. - Chciałem zapytać, czy masz ochotę na spacer, i nieco dłuższą rozmowę?
Dopiero po wypowiedzeniu zdałem sobie sprawę z tego, jakim zaufaniem obdarzyłem mojego towarzysza.
<Shi? Nie odbierz tego jako zaproszenia na randkę XD>

1 komentarz

  1. Pragniesz Sławy, Bogactwa, Mocy, Bogactwa i wszystkich marzeń
    spełnić się w życiu w mgnieniu oka? czy masz dosyć
    ucisk i chcesz opuścić obecny etap życia? Czy jesteś
    nadchodzący artysta, tancerz, polityk, biznesmen, student itp.? czy chcesz
    być legendą lub ikoną swoich czasów? oferuje Great Illuminati Society
    jesteś życiową szansą spełnienia swoich pragnień.
    Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
    bądź w pełni wtajemniczony w iluminatów i uzyskaj wszystko, czego potrzebujesz w życiu.
    E-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika