Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

9.06.2019

Od Zee do Arrowa ,,Prababcia"

~Liścik wspomnień~
Arrow znalazł obrazek z koniem przypominającym moją matkę. Spytałem, co to.
- Podejrzewam, że to coś ludzkiego. Ale nie o to chodzi. To jest obrazek. W dodatku niewielki, ale...nie wiem dlaczego, koń na nim przypomina mi twoją matkę. Wygląda na to, że zgubili to tutaj ludzie. Pomyślałem, że chciałbyś przynajmniej to zobaczyć lub nawet zatrzymać, a jeśli nie i znowu niepotrzebnie obudziłem złe wspomnienia, to przepraszam, - powiedział Arrow.
~Koniec Liścika wspomnień~
Wziąłem obrazek do pyska i położyłem bliżej nas. Koń na obrazie faktycznie przypominał moją matkę.
- Nie, wspomnienia zatrzymały się gdzieś w moim umyśle. Teraz zastanawia mnie ten obraz... To nie moja matka! To jej babcia, a moja prababcia. Ona była bardzo podobna do mojej matki. Była złapana. Chcesz, bym ci opowiedział całość? To będzie nieźle rozwinięta historia... - szepnąłem. Nagle zauważyłem, że w tych krzakach jest także list. Szybko go otworzyłem.
- Może opowiem mi innym razem? Tu jest list! - krzyknąłem.
- Czytaj! - zmuszał mnie Arrow.
- No dobrze... Gotowy? - spytałem, żeby później nie trzeba było czytać drugi, raz bo się zagapił.
- No pewnie. - powiedział. Ja zacząłem czytać...

~Droga Mamo~

Wiem, że na tych koloniach jestem już od tygodni, ale nie mogę się doczekać aż nauczę się wszystkiego i pojadę na zawody! Dlatego piszę do ciebie z prośbą: czy będę mogła pojechać na zawody które odbywają się w następne lato? Pani Aleksandra powiedziała, że gdyby miały być nawet za parę dni to bym je wygrała! Jestem już pod koniec nauki, więc łatwo mi będzie na takie pojechać nawet jutro! Jednakże w tym roku nie będzie zawodów na moim poziomie z powodu odwołania. Na pocztówce widnieje koń na którym jeżdżę. To są jego początki. Trochę wierzgał. A raczej wierzgała! Odpisz jak najszybciej!

Twoja ukochana córka
~Klara

- To jest list od jakiejś dwunogiej dziewczynki! - zawołałem.
- Do jej matki! - dodał Arrow. Na tak zwanej przez dziewczynkę ,,pocztówce" widniał napis ,,Milla". To było jej imię. Powiedziałem o tym Arrowowi.
- A co z historią? - spytał Arrow.
- Opowiem ci innym razem... - odpowiedziałem.

<Arrow? Nie pisz historii ja to zrobię następnym razem!>

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika