Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

20.06.2019

Od Virginii- Seria treningowa #2

Chodź niechętnie, zgłosiłam się dziś, aby pomóc w opiece nad dziećmi Arrow'a i Eriny. Nivero i Naris. Nivero i Naris. Nivero i Naris-powtarzałam sobie w myślach, aby nie zapomnieć albo nie popełnić jakiejś gafy. Nie wiem, kto był bardziej zdziwiony moją propozycją, ja czy Arrow z Eriną. Nie interesowałam się za bardzo, co oni będą robić. Miałam swój własny plan. Na szczęście opieka miała trwać tylko dwie godziny, a źrebaki miały szczerą ochotę się pobawić. Namówiłam je na grę w chowanego, co by poćwiczyć swój kamuflaż, a berek pozwolił mi na choć niewielkie udoskonalenie mojej zręczności. W końcu każdy trening się liczy, a wolałam już trenować pod postacią zabawy ze źrebakami, niż proponować komuś, żeby grał ze mną w chowanego albo w berka. A kiedy Arrow i Erina wrócili, poszłam jeszcze na miejsce, gdzie trenowałam wczoraj i zrobiłam kolejną dwudziestkę biegów między dwoma drzewami.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika