Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

19.11.2018

Od Shiregt'a do Mint ,,Zaskoczenie"

Kłusem zbiegłem z niewielkiego wzniesienia na którym rósł ,,nasz" zagajnik nad brzeg jeziora i z ulgą wszedłem do wody, sięgającej mi teraz do połowy kończyn. Po pierwszym ,,szoku" wkroczyłem dalej, zanurzając się aż do poziomu nieco powyżej brzucha. W porównaniu z rozgrzanym otoczeniem była zimna i przyjemnie orzeźwiająca. Upalne powietrze drgało tylko lekko, nie miotał nim nawet najlżejszy podmuch wiatru. Słońce królowało wysoko na nieboskłonie, grzejąc mi niemiłosiernie grzbiet i roztaczając na wszystko swój oślepiający blask. Temperatura od samego rana skoczyła gwałtownie do góry, a dopiero niedawno minęło samo południe.
Jak dotąd na pomysł ochłodzenia się w jeziorze wpadłem jedynie ja, ale tę chwilę samotności miałem dla siebie nie na długo. Tak jak przypuszczałem, usłyszałem pacnięcia kopyt na piasku, a następnie serię plusków. U mojego boku zjawiła się kremowa piękność. Nagle brązowe oczy klaczy znalazły się blisko i coraz bliżej, ich właścicielka zadarła nieco łeb. Patrzyłem przez moment za zbliżające się ku mojej głowie wargi, po czym odskoczyłem gwałtownie do tyłu, rozbryzgując przy tym słoną wodę na wszystkie strony. Otworzyłem oczy. Mint wpatrywała się we mnie ze spuszczonym pyskiem. Dopiero teraz uświadomiłem sobie, że chciała mnie po prostu...pocałować. Tak dawno był ten ostatni raz.
— Och...Witaj, Mint. - mruknąłem głośno i zrobiłem nieśmiało parę kroków w jej stronę. - Przepraszam, zaskoczyłaś mnie. - dodałem z lekkim uśmiechem. Klacz milczała dość długo.
— Nie szkodzi... - bąknęła w końcu. - Widzę, że pozwoliłeś sobie na chwilę wytchnienia. - pokiwałem ochoczo łbem. - Może wyja...
— Słuchaj, wolisz się rozgrzać czy ochłodzić? - przerwałem jej wpół słowa. Nic nie odpowiedziała. - W takim razie jedno i drugie! - wykrzyknąłem, zabierając się z werwą do chlapania na nią ze wszystkich stron. Z początku moja towarzyszka opierała się jeszcze, lecz ostatecznie uległa zabawie.
<Mint?>

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika