Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

1.10.2017

Postarzanko wrześniowe

Psst. To ja. Yatgaar AKA Łowca much AKA Trawiasty sadysta *)

Mam szczerą nadzieję, że traumę powrotu do szkoły jakoś się przeżyło i wróciło do rzeczywistości, a wrzesień nie stał się krówką ciągutką - chcę tu w komentarzach słyszeć o samych piąteczkach, czwóreczki jeszcze przeżyję!XD
Jak wiadomo naszym starszym członkom, we wrześniu zaszły ogromne zmiany w fabule, jakie - rzecz jasna, wiemy, i nie muszę tego dalej wyjaśniać.
Cieszy mnie fakt, że mimo przejściowych trudności z tym związanych nie poddaliście się, i chwalę was za to! Teraz mamy rozkręcać historię na nowo. Z niecierpliwością czekam na formularze od wymienionych osób:
Wolfik
Szczęśliwa Trzynastka (Nadira, Peril)
I od nowych członków;)

O pierwsze opowiadanie prosiłabym:

julka20502 (Tayfun)
Najmi (Marabell)

Wszyscy macie czas do 15 września. Później będzie wam grozić wydalenie i utrata przedmiotów. Mamy jedną nową NPC!

Ale, niestety, nie spodziewajcie się w najbliższych datach eventów czy jakichś wielkich zmian. Sama mam istny zawrót głowy - projekty gimnazjalne, zazwyczaj 3 sprawdziany w tygodniu (j**ać sztukę, j**ać magię, walić zasady kodeksu), konie, oraz sam domek i rodzinka.
Mam nadzieję, że październik również będzie udanym miesiącem - życzę wam wszystkiego najlepszego, zwłaszcza weny, i idę postarzać...
~Yatgaar Łowca much

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika