Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

5.10.2017

Od Kirka do Tayfuna "Zbieranie ziółek"

- Aż jeden dzień- odparłem.- A ty?- dodałem niemal natychmiast.
- Ja jestem już tutaj kilka dni- odparł ogier.
- Czyli także nie masz za długiego stażu- zauważyłem.
- Zgadza się.
- Co właściwie robisz? Mam nadzieję, że nie przeszkodziłem ci w niczym ważnym- powiedziałem, przypominając sobie, że kiedy tu dotarłem, Tayfun był prawdopodobnie czymś zajęty.
- Zbierałem lecznicze rośliny- odparł ogier.- Jestem zielarzem, więc to moja praca- dodał po chwili.
- Może więc chciałbyś, abym ci pomógł?- zapytałem.
- Nie pogardzę niczyim pomocnym kopytem- odpowiedział Tayfun, uśmiechając się lekko. Podszedłem do niego, aby wytłumaczył mi i pokazał, jakie rośliny mam zbierać. Już po chwili obaj je zrywaliśmy.
- A jak one się właściwie nazywają?- spytałem.
- Szczerze? Nie mam pojęcia. Wiem tylko, że mają bardzo duże właściwości lecznicze- odpowiedział Tayfun.
- Zbierasz zioła, których nazwy nawet nie znasz?- zdziwiłem się trochę
- Nie znam, ale wiem, na co i jak działają- odparł ogier. Na jakiś czas zapadła między nami cisza.
- A ty właściwie kim jesteś? To znaczy, jakie stanowisko objąłeś?- spytał w końcu Tayfun.
- Zostałem obrońcą- odpowiedziałem. Przez następnych kilka minut zbieraliśmy rośliny i rozmawialiśmy, głównie o klanie i naszych rangach. Jednak po jakimś czasie nastąpił koniec naszej pracy, gdyż wyzbieraliśmy już chyba wszystkie zioła.
- Co teraz z nimi wrócimy?- spytałem.
- Najlepiej byłoby część z nich gdzieś schować, a resztę wysuszyć. Trudno jednak będzie to teraz zrobić, gdy nie ma słońca. Dobrze, żeby kilka zostawić świeżych, a pozostałe poddać suszeniu, bo pod obiema postaciami działają na coś innego- wyjaśnił Tayfun.
- A to ciekawe. Ja tam za wiele nie znam się na ziołach i gdybym napotkał gdzieś takie roślinki, pewnie bym je ominął bez zatrzymania się choćby na chwilę albo zwyczajnie zjadł- powiedziałem, uśmiechając się. Na pysku mojego towarzysza także rozkwitł uśmiech.
- Dziękuję ci za pomoc- powiedział po chwili ogier.
- Czyli teraz wracamy do klanu, czy szukamy innych ziółek?- zapytałem lekkim tonem.
<Tayfun?>

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika