Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

20.05.2019

Od Halta do Rose ,,Och, jestem tchórzem w miłości!"

- Pytanie brzmi inaczej. - odparłem - Dlaczego Ty się mnie wystraszyłaś?
Klacz chciała zasypać mnie oskarżeniami, jednak słowa jakby stanęły jej w gardle. Parsknęła więc z dezaprobatą i odetchnęła głęboko aby uspokoić tętno.
- Może to dla ciebie za wcześnie, jednak pragnę ci coś powiedzieć. - zacząłem cicho. - Znamy się krótko, ale czuję, że jesteś wyjątkowa. Przy Tobie uśmiechnąłem się pierwszy raz od wielu dni. Od dobrych kilku lat ukrywam swoje uczucia, lecz stwierdziłem, że jesteś godna zaufania i przy tobie mogę być swobodny.
Rose nie wiedziała o co mi dokładnie chodzi, więc zacząłem opowiadać, i oprowadzając ją po okolicznych terenach:
- Tak spokojnie śpi
Ten ja z minionych dni.
Lecz pogrążyłem się
w nieskończonej tragedii.

Nawiedzasz mnie w snach,
koszmar marzeniem się stał.
Jesteś dla mnie niczym tlen,
Choć teraz duszę się.

Kręgi są w kręgach
Zataczam się
szukając czegoś
Co mija mnie.

W kółko i w kółko
Niemy dźwięk.
Słów mych nie słychać
gdy serce otacza strach

Czemu to spotkało mnie?
Powiedz mi, co to oznaczyć ma?
Bliski to od kłamstwa kraj
,,Co za piękny raj!”

powtarzam, bo każda sekunda przypomina piekło, wiesz?
Czy twe słowa, które mi powtarzasz, są prawdą?
Nie mogę powiedzieć

To już nie ważne
Znów Cię zobaczę daleko w śnie

Kręgi są w kręgach
Zataczam się
Szukam czynnika,
Co mija mnie

W kółko i w kółko.
Niemy dźwięk.
Mych łez nie usłyszy nikt.

Więc
Chodź, bądź przy mnie i
Pozwól odczuć jak miłość zawładnie mną

I pewnego dnia
Przestanę kłamać, nie będę już kłamcą
lecz jestem tchórzem wiesz
oh, jestem tchórzem w miłości

Powtarzam
Powtarzam
Umieram
I wstaję

Powtarzam
Powtarzam
Łkam
Śmieję się

Powtarzam
Powtarzam
Umieram
I wstaję

Powtarzam
Powtarzam
Łkam
Śmieję się

Powtarzam
Powtarzam
Umieram
I wstaję

Powtarzam
Powtarzam
Łkam
Śmieję się

Kręgi są w kręgach
Zataczam się
Szukam czegoś
Czego nie znajdę

W kółko i w kółko.
Niemy dźwięk.
Mych łez nie usłyszy nikt

Kręgi są w kręgach
Zataczam się
Szukam czegoś
Czego nie znajdę

W kółko i w kółko.
Niemy dźwięk
Słów mych nie słychać
Gdyserce otacza strach.

Więc
Chodź, bądź przy mnie i
pozwól mi odczuć jak miłość zawładnie mną

I pewnego dnia
Przestanę kłamać, nie będę już kłamcą
lecz jestem tchórzem
oh, jestem tchórzem w miłości

Powtarzam
Powtarzam
Umieram
I wstaję

Powtarzam
Powtarzam
Łkam
Śmieję się

Powtarzam
Powtarzam
Umieram
I wstaję

Powtarzam
Powtarzam
Łkam
Śmieję się

<Rose? :* >

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika