Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

13.04.2019

Od Specter do Dantego "Potrzebuję cię"

Co zamierzałam zrobić? Nie wiem. Niczego nie byłam pewna, prócz tego, że teraz wszyscy w klanie będą zastanawiali się, skąd ta trójka się wzięła. Chwilowo od odpowiedzi uwolniła mnie Naero, która chcąc wykonać krok do przodu zachwiała się upadając. Niepokoiło mnie to, bo stało się tak już kilka razy. Zastanawiałam się, czy aby na pewno jest zdrowa. Dante ruszył już, żeby jej pomóc, jednak zgromiłam go wzrokiem i pomogłam wstać mojej córce. Spojrzałam na ogiera patrzącego się na mnie ze... Smutkiem? Zawodem? Niemą prośbą? Nie można było określić tego jednym, konkretnym słowem. 
- Proszę... Mogę podejść? - zapytał wręcz błagalnie. Skinęłam głową. 
- Więc..? - zapytał stojąc już przede mną wyraźnie oczekując odpowiedzi na wcześniej zadane pytanie. Westchnęłam i powoli zaczęłam mówić to, co przez tyle czasu skrywałam w sercu: 
- „Byłeś gotowy podjąć ryzyko. 
Byłeś gotowy ponieść konsekwencje. 
A mimo to uciekłeś 
Zostawiłeś mnie samą 
To była tylko przyjaźń 
Wielka niewiadoma 
Ale dopiero teraz 
Gdy zostałam sama 
Gdy mnie opuściłeś 
Poczułam, jak bardzo... 
Jak bardzo cię potrzebuję. 
Mijały dni, tygodnie 
Z każdym kolejnym dniem 
Z każdym kolejnym oddechem 
Coraz więcej łez spływało 
Ciało i serce tęskniło 
Umysł mówił, że to koniec. 
Jak myślisz, co wygrało? 
Czy stałbyś tu przede mną 
Gdybym za rozumem poszła? 
Teraz gdy tu stoisz widzę 
Jak bardzo cię potrzebowałam 
Potrzebowałam? Nie. Ja... 
Ja potrzebuję się przez cały czas. 
Od zmierzchu do świtu 
Od lata do zimy. 
Tym razem zostaniesz? 
Pozwolisz zaufać? 
Ty też wiesz jakie to uczucie 
I teraz, gdy to mówię 
Doskonale wiesz o co chodzi. 
Wiesz jak się czuję... ”- po wypowiedzeniu tych słów spuściłam wzrok wyczekując reakcji ogiera. Te słowa układałam odkąd tamtego pamiętnego dnia rozstaliśmy się. Nie spodziewałam się jednak, że kiedyś je wypowiem. Miałam jeden cel - chciałam, aby źrebięta nieco podrosły po czym zabrałabym je ze sobą lub zostawiła po czyjąś opieką w stadzie i ruszyła w nieznane. Kiedy żadna reakcja nie następowała, podniosłam wzrok, a Dante w tym samym momencie położył pysk na mojej szyi. 
- „Znowu mnie zadziwiasz.
I bezbłędnie odgadujesz 
Czego potrzebuje. 
Czym do szczęścia dotrę. 
Czym ja się odwdzięczam? 
Cóż poradzić na strach?
Strach spowodowany czymś nowym? 
Nie wiedząc o co chodzi 
Przez życie podążałem na przód... ” - westchnął z trudem dobierając słowa. Najwyraźniej nie wychodziło mu to tak łatwo jak mi. Spojrzałam na niego odrywając się od jego szyi.
<Dante? Sory za jakość, ale pisanie o pierwszej w nocy nie należy do moich ulubionych czynności>

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika