Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

25.06.2017

Zakończenie eventów

Elo wam
Szkoła skończyła się już definitywnie, choć nadal czuć ją z odległości kilometra (przynajmniej w moim przypadku), ale to już tylko kwestia przyzwyczajenia. Życzę wam z tej okazji wspaniałych, przygodowych i ciekawych wakacji, połamania nóg i rąk, rekinów na morzu, oczywiście weny i chęci, i wszystkiego co kto lubi!
Nooo, wyniki miały być 24, ale znacie mnie:p Przemyślałam sobie to wszystko na spokojnie, chociaż wiele do przemyślenia nie było. Odnośnie kolejnych eventów, w lipcu zapewne będą. 70% szans, tak bym to określiła. Rok 1998 możemy zwać ,,rokiem wędrówki", a teraz ładna liczba: 1999! Dalej, bez zbędnego gadania:

Stanowisko Manufaktury
Tu popisała się tylko La Vida, niestety. Praca konkretna, dobra, i spodobała mi się, także opisy na zdjęciach są ładne. Widać, że włożyła w to swój czas i wysiłek. Tu zaprezentuję całość:
Amulet Ośmiu Bóstw
Wyświetlanie IMG_20170601_201729.jpgWyświetlanie IMG_20170601_201835-01.jpegWyświetlanie IMG_20170601_202156-01.jpegWyświetlanie IMG_20170601_202225-01.jpegWyświetlanie IMG_20170601_202622-01.jpegWyświetlanie IMG_20170601_202630-01.jpegWyświetlanie IMG_20170601_202702-01.jpegWyświetlanie IMG_20170601_202725-01.jpegWyświetlanie IMG_20170601_202731-01.jpegWyświetlanie IMG_20170601_202814-01.jpeg
Zasłużyłaś na porządną nagrodę. Niech Ci będzie dane...ranga w świcie. Pod warunkiem, że przedtem napiszesz opowiadanie:)

Stanowisko gimnastyczne
Udział wzięli...ja i ja. Nieco nie fair, lecz cóż, ratuję nasz honorXDD Opowiadanie składało się z trzech części, natomiast oceny, z względów oczywistych, dokonała DODA, czyli Shere Khan. Tutaj fragment jej wypowiedzi:
Jak zwykle zrobiłaś bardzo ładne opisy no i spodobał mi się ten cytat w I części oraz że połączyłaś to jakoś z resztą fabuły poprzez częste wplatanie innych, prawdziwych członków, bo u mnie to było zupełne oderwanie od rzeczywistości. Wadą może być chyba tylko to, że mam lekkie wrażenie, iż było to trochę krótkie, ale za to wszystko było po kolei opisane i zrobione tak, jak powinno być.
Więc z czystym sumieniem mogę sobie przyznać odmłodzenie o 2 lata do wykorzystania w przyszłości na dowolnym koniu.

Stanowisko łucznicze
Tutaj się zawiodłam. Jest mi trochę przykro. To chyba naprawdę nie było zbyt trudne, serio. Przestałam dodawać zagadki nie tylko z powodu braku czasu pod koniec roku, ale miałam też wrażenie, że to ignorujecie...Mówi się trudno, żyje się dalej:D

Przeprowadzona została także ankieta na temat dodania znaków zodiaku. Wyniki przedstawiają się następująco:

  • 16 głosów na ,,Tak"
  • 8 głosów na ,,Nie"
Niby spora przewaga, lecz...Ja sama po namyśle uznałam, że byłby to niepotrzebny dodatek, który namieszałby nam, adminom, w głowach, i niczego by nie wniósł. Nie obraźcie się, ale nie wejdzie to w życie. Postarzanie zrobię 1 lipca. Post krótki, wena przygotowuje pewnie bunt, więc czeja.
Pochwalcie się w komentarzach, gdzie kto jedzie, i jakie macie opinie.
We aren't champions, but we'll be champions! Pamiętać i stosować!


~Przywódczyni Klanu Ognistej Grzywy Calipso 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika