Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

3.01.2019

Od Gwiazdy do Angel ,,Nowa klacz"

Wstałam, rozejrzałam się po czym schyliłam głowę, by wziąć kęsa trawy. Zauważyłam jakąś klacz, stała sama, więc podeszłam do niej.
-Hej, jestem Gwiazda, a ty?- spytałam przyjaźnie.
-C- cześć, ja jestem Angel.- odpowiedziała, lekko się jąkając.
Nie chciałam tak szybko kończyć więc zadałam jej jeszcze jedno pytanie:
-I jak ci się podoba nasz klan?
-Jest super, a może oprowadzisz mnie trochę?- zadała mi pytanie.
-Tak. Sama chciałam cię o to spytać. - oznajmiłam.
Ruszyłyśmy w stronę jeziora Uws, a przy tym rozmawiałyśmy i opowiadałyśmy trochę o sobie. Tylko jedno pytanie ciągle mnie męczyło, a mianowicie jak ona się tu znalazła? Na razie chciałam przystopować z tym pytaniem. Potem poszłyśmy do lasu, następnie na plaże i potem na łąkę, gdzie odpoczywałyśmy. Do głowy wpadł mi pomysł dotyczący wyścigu, klacz się zgodziła i ruszyłyśmy szybkim cwałem, Angel wyprzedziła mnie i wygrała. Wracałyśmy do klanu i sapałyśmy ze zmęczenia. Na miejscu położyłam się na trawie, zachciało mi się spać, ale nie mogłam się powstrzymać i spytałam:
-Jak się tu znalazłaś?
<Angel? sorry, że bez zapowiedzi>

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika