Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

15.07.2017

Zaznaczanie kalendarza

Witam koniowatych! I bez zbędnych wstępów, przechodzę do najważniejszej rzeczy:

Mianowicie ostatnio, już nie tak wcześnie zresztą, pojawił się post o eventach. Do tej pory nikt nic nie zrobił, co mnie zbytnio nie cieszy, ale jest jeszcze czas. Natomiast została już ustalona data i przebieg tego drugiego - quizu.

Data
Trochę się nad tym głowiłam, i zrobiłam to według podanych mi nieobecności. Jeszcze raz, żeby dotarło: Jam nie Maciej wróżbita. Tak więc, wszystko odbędzie się 30 lipca 2017 roku. Tylko w tym dniu można mi wysłać uzupełnione formularze quizu. Później będą one ignorowane, ze względu na możliwość ściągania.

Przebieg
Wszyscy członkowie z obu klanów bez wyjątku dostaną arkusze quizu, mam nadzieję, że w godzinach przed południem. Będą pytania zamknięte i otwarte, nic więcej, ok. 15-20. Niech was liczba nie przeraża, większość idzie jak z płatka! Można je odesłać tylko w powyższym dniu, w którym je również dostaniecie. Blog przez ten czas będzie niedostępny do oglądania (nie ma ściągawek:p), dlatego nie chcę mieć wyrzutów sumienia, że ktoś zawału dostał, bo usunęłam czy cośXD Wyniki pojawią się pewnie 1 sierpnia. Powodzenia!

A teraz z innej beczki. Znowu zajęłam się atlasowaniem i przeglądaniem mapek, dlatego możecie liczyć na to, że w najbliższym czasie pojawią się nowe tereny u obu klanów:) Myśleliśmy też razem z DODĄ nad stworzeniem grupy fabularnej. Cóż to znowu za pomysł co to nóg i rąk nie ma? Otóż będzie można do niej zapisać swoją postać. W zależności od charakteru itp. będzie dostawała różne opowiadania do napisania z ustalonym przebiegiem. To przyspieszy bieg fabuły, a przy okazji za dobrze napisane opko przewidujemy miesięczne zapasy pszenicy:D Dajcie znać, co o tym sądzicie, i zachęcamy do pisania opowiadań. Tak w skrócie, od pojutra mnie nie ma, a kierownicę przejmuje Shere Khan do 25 lipca (tym razem do niego kierować wszystkie formularze, opka etc.) więc czeja!

~Przywódczyni Klanu Ognistej Grzywy Calipso która zostanie topielcem

2 komentarze

  1. A co jest do zrobienia w tym evencie(tym do 26.07 z poprzedniego postu)? Może i jestem ślepa, ale nie mogę dopatrzeć o co w nich chodzi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Klanie Mroźnej Duszy chodzi o napisanie opowiadania związanego z latem, pogodą, a resztą musicie nas zaskoczyćXD W Klanie Ognistej Grzywy główny temat to Naadam. Tak w skrócie, myślę że o to Ci chodziło:)
      ~Przywódczyni Klanu Ognistej Grzywy Calipso/Alfa Heaven

      Usuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika