Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

18.07.2019

Nieobecności + mała niespodzianka

Moi drodzy,
My, admini, ponownie rozjeżdżamy się po świecie bez możliwości zabrania ukochanych laptopów i innych sprzętów. W dniach 20.07 - 24.07.2019 r. blogiem będzie się opiekować admin Najmi wraz z autorami; przez 3 dni od 25.07 - 28.07.2019 r. EF monitorowane będzie wyłącznie przez autorów (możliwe tylko dodawanie opowiadań), 28.07.2019 r. dołączy do nich admin DODA, zaś po 4.08.2019 r. ponownie spotkacie się z Najmi. Ja, (Ł)Owca Much, główny administrator, wrócę dopiero 19.08.2019 r.
Jestem człowiekiem, który nie lubi się rozdrabniać - jak już coś robię, to na całego - i chyba właśnie odzwierciedliło się to w długości mojego wyjazdu xD. 

Poza tym nie wiem, czy ktoś już to przeliczył, ale licząc obecny tekst, mamy na koncie już łącznie równo 2001 postów! Jest to dość wysokie osiągnięcie i wypadałoby je ob...jakoś uczcić. Może mały event, czemu nie? Obserwujcie stronę główną. Zatem życzę Wam udanych, radosnych wakacji, dużo weny i pełnego relaksu!

~Łowca much

3 komentarze

  1. *ehu ehu* Chciałam zauważyć, iż chwaliłam się wyjazdem od 25.07 do 04.08, więc, cóż... Nie liczcie na mnie wtedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, czy na SZAPULUT'cie i czy przypinałam, ale z pewnością mówiłam o tym obozie

      Usuń

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika