Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

1.08.2017

Rozstrzygnięcie miesiąca

Witam serdecznie!

  Jak zapewne wiecie, dziś 1 sierpnia, a to oznacza kolejne postarzanie z niebrzydką pogodą, a także rozstrzygnięcie dotychczasowych eventów. W lipcu nabiliśmy 34 posty, w tym 21 z opowiadaniami. Całkiem nieźle, ale może być lepiej, nie?;) Oto nadchodzi sierpień - ostatni miesiąc wakaaacji:( No cóż, wszystko co dobre szybko się kończy. W fabule mija rok 1999, ,,Rok pierwszych poważnych", a kłania nam się kolejna, iście wyjątkowa data...
2000! Dwutysięczny rok! To już cztery lata, a w praktyce całe 5 miesięcy razem. Nawet nie zauważyłam, kiedy minęły. Dziękuję wam. Za cały spędzony czas, za wszystkie odpisy. 
  Hola, hola! Zapomniałaś o najważniejszym! My tu czytamy ściany tekstu i czekamy na eventy! Jeszcze skleroza mnie chyba nie dopadła, więc powiem tak: Konkursy w sierpniu może będą, chociaż mam dużo wyjazdów (Informacyjnie uprzedzam, że najprawdopodobniej do 9 sierpnia w środku dnia będę uprawiała skoki samolocików na bandżi, jazdę w tramwaju bez trzymanki i ujarzmianie ogrodowego węża, dlatego najłatwiej będzie mnie złapać wieczorem i rano (jestem we Wrocławiu), ale nie mam stuprocentowej pewności. Co się tego tyczy, mieliśmy dwa eventy w lipcu:

  Pierwszy, z pisaniem, jakoś nie wypalił. Od nikogo nie dostałam opka, co mnie trochę smuci.

  Lecz drugi, quiz, poszedł nieźle. Otrzymałam zwrotny, uzupełniony formularz od czterech osób. Wszyscy się staraliście i nie dostrzegłam śladów ściągi ani jakiejkolwiek nieuczciwości, za co chwalę. No i, rzecz jasna, macie wyniki...

1. Najlepiej napisał Edward Malligins, czyli Wefree z Klanu Ognistej Grzywy! Podobno poczynił już przygotowania do przyjęcia nagrody *). Na 15 pytań 14 dobrych odpowiedzi; 1 błąd, a zatem 50 pszenic dla ciebie, co oznacza, że masz możliwość wybrania sobie kolejnego, droższego upominku. Serdecznie gratuluję przyszły partnerze handlowy.

2. Na to miejsce zasłużyła sobie La Vida, czyli julka20502 z Klanu Mroźnej Duszy! Nasza partnerka Shere daje czaduB) Z 15 pytań 11 z dobrymi odpowiedziami; 4 błędy, i już leci nagroda w postaci 30 pszenic. 70 pszenic, gratki:)

3. Tu sadzam Krystal, czyli 00psiara00 z Klanu Ognistej Grzywy! Ma odpowiedź na wszystkoXD Na 15 pytań 6 błędnych i jedno wypełnione w połowie; dostajesz 20 pszenic. Już mało brakuje do zniesienia ograniczeń. Tak trzymaj! Serdecznie gratuluję.

Reszta uczestników, czyli Wizja z Klanu Mroźnej Duszy otrzymuje 10 pszenic. Jeszcze raz serdecznie gratuluję wszystkim i zapraszam do aktywnego udziału w kolejnych eventach!
Dobra...Ten upał mnie dobija;_; Także idę porobić coś tam i wylać na siebie kubeł wody. Udanych wakacji...

~Przywódczyni Klanu Ognistej Grzywy Calipso

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika