Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

1.05.2017

Podsumowanie Wielkiej Nocy

Witajcie, moje zajączki!
Przez pewien czas event był nieaktywny. Tym samym ustaliłam, że od tej pory każdy będzie trwał sobie miesiąc, żebyście mieli czas na rozpakowanie i podglądanieXD
Przejdźmy do rzeczy:

Numer I. Wzięła w nim udział jedynie La Vida, za co jestem jej wdzięczna. Chociaż mimo wszystko opowiadanie nie było pierwszego sortu (krótko, raczej ogółem, bez szczegółów czy jakichś przeszkód), ale muszę przyznać że przemyślenia na początku i zbieranie ziół mi się spodobało. W nagrodę dostajesz dodatkowe stanowisko:)

Numer II. Dostałam dwie prace - jedną znów od La Vidy, drugą od Amarilis. Wybór był naprawdę ciężki, obie dziewczyny się postarały. Ale okrutna prawda rankingu brzmi, że ten numer wygrywa...
julka20502 (La VidaXD)! Oba projekty ukażą się w zakładce fan artów gdzie będziecie mogli je podziwiać, a zwycięzcę nagrodzę wcieleniem do dworu bądź autorstwem, zależy co wybierzesz. Natomiast EmilkCat ofiaruję ekwipunek średniego stopnia.

Numer III. Na kogo padnie, na tego bęc! Wiadro przechyliło się i chlup! Kto oberwał?XD
Rzecz jasna Shireen! Komuś musiało się to przytrafić, więc nie martw się. Nie było w nim trucizny ani detergentów. Ale ponieważ nikt jeszcze nie ma ekwipunku (co do tego znajduje się informacja na dole posta), to tracisz jedno stanowisko morderczyni. Możesz je przywrócić, i nadal zostajesz we dworze. Koniec lania, do rana!

Numer IV. Jajka były stosunkowo krótko, bo przyznaję się i przepraszam z całego serca, na początek zapomniałam, a później nie chciało mi się męczyć:p Okazuje się, że mamy w swoich klanach spostrzegawcze osoby. Statystyki przedstawiają się następująco:

  • Edward Malligins - 1 jajko.
  • Amarilis - 1 jajko.
  • La Vida - 1 jajko.
Nikt nie zebrał najwięcej, zatem postanowiłam, że każdemu z was ofiaruję 3 dni wolnego od pisania do wykorzystania w dowolnym momencie.

Tak oto kończy się wielkanocny event. Nie było najlepiej, ale i nie było najgorzej. Każdy wykorzystał swą szansę i każdy uczestnik coś otrzymał. Myślę, że to sprawiedliwie podejście. Mam jeszcze kilka informacji w zanadrzu. Po pierwsze odbywa się postarzanie wszystkich koni. Po drugie sprawa ekwipunku. Otóż proszę zaglądać już do zakładki i decydować się na jego dodawanie, bo usuwać jeszcze nie ma czegoXD Plan już jakby w głowie ogarnęłam i wszystkie współczynniki, dlatego niedługo zespół sam go otrzyma. Ach, 3 maj, w te mi graj! ( ͡° ͜ʖ ͡°) To by było na tyle, nie chcę przynudzać jak to mam w zwyczaju. Pomagajcie w tym odzwyczajaniu i głoście opinie w komentarzach;)

~Przywódczyni Klanu Ognistej Grzywy Calipso

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika