Polecane posty ---> Zmiany w składzie SZAPULUTU

5.11.2019

Nowy szeregowiec - Macca!

Spirit Stallion Appaloosa  Pegaso 1,2,                           Źródło: Zdjęcia
Motto: „Gdy byłem młody, moja mama zawsze mówiła mi, że szczęście jest kluczem do prawdziwego życia. Gdy poszedłem w świat, spytano mnie, kim chcę być, gdy dorosnę: odpowiedziałem, że chcę być szczęśliwy. Powiedzieli mi, że nie zrozumiałem pytania, ja im powiedziałem, że nie rozumieją życia.”
Imię: Macca
Tytuł: Brak
Płeć: Ogier
Ranga/i: Szeregowy
Głos: Paul McCartney

Relacje: Matka, o wdzięcznym imieniu Julia, zmarła gdy ... miał zaledwie 8 miesięcy, zaś ojciec Finlando żyje do dziś na dalekich, wschodnich ziemiach.
Osobowość: Zacznijmy od tego, iż Macca od zawsze był... inny. Wszyscy spodziewali się, iż pójdzie w ślady swojego ojca: nieustraszony, dumny monarcha nielękający się żadnej z wojen oraz sprawiedliwy przywódca. Gdy jednak okazało się, iż bułany ogierek dąży do neutralności, stara się dyplomatycznie rozwiązywać problemy a nawet (jak twierdził jego zniesmaczony ojciec) miał skłonności do pacyfizmu. Pomimo łagodnego usposobienia i charakteru Macca umie walczyć o swoje: mimo tego, że wiele dorosłych oraz rówieśników naciskało, aby zmienił swoje poglądy co do fizycznej przemocy, nie ustąpił. We krwi jednak ma wygrywanie utarczek słownych - jest mistrzem ciętej riposty i rozmaitych gier słownych.
Orientacja: hetero
Aparycja:
  • Rasa: Mustang
  • Wygląd: Macca jest koniem muskularnym i postawnym, co wydaje się absurdalne jeśli porównać jego wygląd do charakteru. Bułana maść odziedziczona po ojcu razem z podpalanymi nogami i białą pęciną na lewej tylnej nodze nadają ogierowi majestatycznego wyglądu. Wyraźne rysy pyska oraz mądre, ciemne oczy dopełniają tego wrażenia, mimo iż jest ono mocno błędne.
  • Znaki charakterystyczne: Biała pęcina na lewej tylnej nodze.
  • Wzrost: 160 cm w kłębie 
Umiejętności: -
Historia: Macca urodził się w stadzie na dalekim wschodzie. Był synem samego monarchy, ba! Sam miał nim zostać. Jednak 4 miesiące po tragicznej śmierci jego matki Macca został wygnany ze stada za swoje poglądy. Dorósł w dziczy, aż zapuścił się na tereny stada, gdzie swobodnie może myśleć, co mu się podoba.
Inne: -
Kontakt: only.yellow.lemon@gmail.com

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!

Szablon
Margaryna
-
Maślana Grafika