Oprócz tego jego główna rola sprowadza się do występowania w opowiadaniach. Bez zezwolenia administracji nie można zabić czy też brutalnie okaleczyć NPC, ale starzeje się ono i umiera wraz z normalnymi członkami. Jeśli chcesz stworzyć nową postać trzecioplanową, dobierz do niej zdjęcie ze źródłem, opis i wyślij do administracji. Przewidziane nagrody w postaci pszenicy.
Legenda:
Imię|Wiek|Płeć|Ranga/i|Sprawność|Partner/Partnerka
NPC w klanie
Toni |
Jedyna córka Doriana i Cherry, od czasów dzieciństwa wiele się nie zmieniła, może tylko trochę ,,stwardniała", niczym magmowa skorupa. Niewinna i urocza, lecz w obronie swoich wartości - w tym klanu - potrafi pokazać zęby. Zawsze pomocna i altruistyczna, czasem wręcz z przesadą. Jest zdolna do wielkich poświęceń, ale potrafi przy tym zapominać o swoich własnych potrzebach. Przy tym to klacz inteligentna.
Trouble|17 lat|Klacz|Emerytka|44 p.|Nunek
Źródło |
Mika|16 lat|Klacz|Emerytka|88 p.|Brak
Córka Byorna oraz Hasminy. Masywnej budowy, skarogniada klacz z latarnią na pysku jest nie do pomylenia. Zwłaszcza, że jest trochę jak słoń w składzie porcelany, trochę leniwy, ale o wielkim, złotym sercu, chętnym do pomocy każdemu. Myślenie Miki na co dzień jest raczej proste, nie oczekuje zbyt wiele od życia. Często pomaga swoim emerytowanym rodzicom, swoje obowiązki traktuje poważnie. Na chwilę obecną poszukuje miłości, lecz ze względu na swą nieśmiałość nie wystartuje pierwsza.
Źródło |
Trouble stara się czerpać z życia pełnymi garściami, jest optymistką i przynajmniej stara się widzieć świat w jaskrawszych barwach. Można powiedzieć, że trochę się oszukuje, ale ma to swoje zalety - zawsze potrafi pocieszyć i mieć nadzieję na lepsze. Nie lubi tłumów, ale doskwiera jej również nadmierna samotność. Woli małą grupkę zaufanych przyjaciół. Na co dzień to miła, pomocna i uśmiechnięta klacz. Ma jednak pewne wady...jest mściwa i trochę chciwa. Latami może chować urazę. Wychowywała się wśród ludzi i uciekła, lecz nie ma związanych z nimi zbyt przykrych wspomnień. Ostatnio nie najlepiej wygląda.
Źródło |
Alifa|11 lat|Ogier|Starszy szeregowy|135 p.|Brak
Syn Mirabiki i Psycko. Wbrew swojemu masywnemu, a zarazem całkiem niegroźnemu wyglądowi Alifa już od momentu narodzin posiada cechy osobowości niezrównoważonej psychicznie. Może poszczycić się siłą, zmysłem strategicznym, wyczuciem i kurtuazją. Jego dużym zmartwieniem jest nieśmiałość, przez co często nie jest w stanie realizować ambitnych planów. To egoista, troszczący się o innych jedynie dla własnych korzyści; jeżeli darzy cię jakąś sympatią, ma w tym cel.
Nunek|18 lat|Ogier|Emeryt|78 p.|Trouble
Nunek to miły, dobry i uprzejmy ogier. Jego ojciec zwał się Runek - stąd imię, zaś matka Nuga. Nie lubi źrebaków i marchwi, za to fascynuje się między innymi pająkami. Od razu po przybyciu do stada wpadła mu w oko pewna klacz - Trouble jest dla niego najlepsza, i krótko po przybyciu ogiera do stada zostali parą. Kto nią gardzi, dostaje w pysk.
Fashagar|13 lat|Ogier|Zwiadowca|100 p.|Zurlaga
Biologiczny syn Forever i Hadvegara. Jest bardzo ciekawskim młodziakiem, który zadaje miliony pytań. Uwielbia rozmawiać; szybko uczy się i dostosowuje do sytuacji. Interesuje się manipulacją. Fash zawsze jest uśmiechnięty, uwielbia kawały i niewinne psikusy. Nie przejmuje się zbytnio opinią innych, a tym bardziej uwagami na jego temat. Traktuje swoją rangę poważnie.
Srebria|8 lat|Klacz|Nauczyciel I stopnia|73 p.|Brak
Podobnie jak matka, Trouble, to niepoprawna optymistka, miła i niezwykle uparta - jeżeli się na coś zdecyduje, możesz mieć pewność, że dotrzyma swego postanowienia. Ma to swoje dobre i złe strony. Zarazem jest z natury dosyć grzeczna, przynajmniej z pozoru; po prostu nie mówi dokładnie tego, co myśli. Lubi przebywać i bawić się w sporym gronie.
Lipcjan|11 lat|Ogier|Nauczyciel III stopnia|200 p.| Brak
Na ogół Lipcjan - bo tak tej uroczemu ogierowi na imię, wydaje się spokojny i poukładany, sprawia wrażenie myślącego dość prosto i wyznającego podobne wartości do reszty klanu. Jednak kryje się za tym mroczna historia-porzucił on karą klacz Maximum, ponieważ na zabój zakochał się w partnerce ogiera, z którą kiedyś bił się o karuskę. Zrobił to w dość brutalny sposób i bez pożegnania. Posiada, co prawda już martwą, ale posiada córkę Stinę. Jednak kiedy został odrzucony ze strony nowej kochanki - uciekł. Ogier stara się ukryć to, co stało się kiedyś, i żyć nowym życiem, lecz średnio mu to idzie. Kiedy się z nim zaprzyjaźnisz czeka cię nagroda - otworzy się na ciebie świetny koń z niebanalnym poczuciem humoru i wierny aż do śmierci.
Zurlaga (mon. Rysa)|10 lat|Klacz|Zwiadowca|143 p.|Fashagar
Jej historia jest dość skomplikowana. Urodziła się w innym klanie. Miała tam partnera, który był z nią bardzo blisko, a przynajmniej klaczy się tak wydawało. Pewnego dnia zauważyła ogiera z inną i źrebakiem. Wtedy była już w emocjonalnej rozsypce. Odeszła. Młoda klacz błąkała się w poszukiwaniu domu, lecz obcy ogier napadł ją i zgwałcił. Następnie zaszła w ciążę, ale poroniła i jej sumienie całkowicie się posypało. Potem natknęła się na KMD. Zwykle zachowuje duży dystans. Boi się ogierów, ale od czasu poznania swojego Fashagara, stała się nieco mniej spięta. Częściej się uśmiecha, powoli odzyskując radość z życia, kocha swego partnera na zabój, zrobiłaby dla niego wszystko. Jest bardzo nieufna i nie cierpi być w centrum uwagi.
Credo|9 lat|Ogier|Nauczyciel II stopnia|95 p.|Brak
Credo to dobrze zbudowany gniadosz z gwiazdą na czole. Urodził się w innym stadzie, lecz pomimo dobrych warunków panujących tam postanowił po prostu odejść. Poznał drugiego ogiera z którym razem założyli swoje własne ,,stado". Kiedyś zobaczył pewną klacz - Erinę. Ogier zakochał się w niej, lecz wiedział, że klacz ma partnera. Postanowił pisać listy do niej i się z nią spotykać. Erina jednak kochała tylko Arrowa. Credo obserwował ją od chwili, gdy ją zobaczył. To niezwykle zapatrzony w siebie koń. Zrobi wszystko, by tylko zaspokoić swoje zachcianki. Nie wiadomo co może mu strzelić do głowy.
Frans |
Podobnie jak matka, Trouble, to niepoprawna optymistka, miła i niezwykle uparta - jeżeli się na coś zdecyduje, możesz mieć pewność, że dotrzyma swego postanowienia. Ma to swoje dobre i złe strony. Zarazem jest z natury dosyć grzeczna, przynajmniej z pozoru; po prostu nie mówi dokładnie tego, co myśli. Lubi przebywać i bawić się w sporym gronie.
Źródło |
Na ogół Lipcjan - bo tak tej uroczemu ogierowi na imię, wydaje się spokojny i poukładany, sprawia wrażenie myślącego dość prosto i wyznającego podobne wartości do reszty klanu. Jednak kryje się za tym mroczna historia-porzucił on karą klacz Maximum, ponieważ na zabój zakochał się w partnerce ogiera, z którą kiedyś bił się o karuskę. Zrobił to w dość brutalny sposób i bez pożegnania. Posiada, co prawda już martwą, ale posiada córkę Stinę. Jednak kiedy został odrzucony ze strony nowej kochanki - uciekł. Ogier stara się ukryć to, co stało się kiedyś, i żyć nowym życiem, lecz średnio mu to idzie. Kiedy się z nim zaprzyjaźnisz czeka cię nagroda - otworzy się na ciebie świetny koń z niebanalnym poczuciem humoru i wierny aż do śmierci.
Źródło |
Jej historia jest dość skomplikowana. Urodziła się w innym klanie. Miała tam partnera, który był z nią bardzo blisko, a przynajmniej klaczy się tak wydawało. Pewnego dnia zauważyła ogiera z inną i źrebakiem. Wtedy była już w emocjonalnej rozsypce. Odeszła. Młoda klacz błąkała się w poszukiwaniu domu, lecz obcy ogier napadł ją i zgwałcił. Następnie zaszła w ciążę, ale poroniła i jej sumienie całkowicie się posypało. Potem natknęła się na KMD. Zwykle zachowuje duży dystans. Boi się ogierów, ale od czasu poznania swojego Fashagara, stała się nieco mniej spięta. Częściej się uśmiecha, powoli odzyskując radość z życia, kocha swego partnera na zabój, zrobiłaby dla niego wszystko. Jest bardzo nieufna i nie cierpi być w centrum uwagi.
Credo|9 lat|Ogier|Nauczyciel II stopnia|95 p.|Brak
Credo to dobrze zbudowany gniadosz z gwiazdą na czole. Urodził się w innym stadzie, lecz pomimo dobrych warunków panujących tam postanowił po prostu odejść. Poznał drugiego ogiera z którym razem założyli swoje własne ,,stado". Kiedyś zobaczył pewną klacz - Erinę. Ogier zakochał się w niej, lecz wiedział, że klacz ma partnera. Postanowił pisać listy do niej i się z nią spotykać. Erina jednak kochała tylko Arrowa. Credo obserwował ją od chwili, gdy ją zobaczył. To niezwykle zapatrzony w siebie koń. Zrobi wszystko, by tylko zaspokoić swoje zachcianki. Nie wiadomo co może mu strzelić do głowy.
Źródło |
Takhal|5 lat|Ogier|Nauczyciel I stopnia|25 p.|Brak
„Introwertyk", te słowo chyba najlepiej go opisuje. Nadal jest miłym koniem, który nikogo nie obgaduje, a przynajmniej stara się. Jest bardziej nieśmiały i wrażliwy. Zdecydowanie typ samotnika. Nie przepada za dużym towarzystwem. Jeśli już zdarzy mu się z kimś porozmawiać to bardzo się stresuje i jak najszybciej chce skończyć dyskusję. Mimo to i tak jest zawsze uprzejmy i życzliwy, ponieważ nie jest na tyle odważny, żeby komuś odmówić. Pomimo to potrafiłby stanąć w czyjejś obronie.
Źródło |
Arrow|9 lat|Ogier|Medyk II stopnia|142p.|Erina
Arrow jest przede wszystkim oazą spokoju, cierpliwości i optymizmu.
Stara się być prawdomównym, ale ma opory przy przekazywaniu złych
wieści, gdyż nade wszystko nie znosi widoku czyjegoś cierpienia. Mimo że
sam tak wiele go już doświadczył, nadal pozostał radosnym, towarzyskim i
zawsze chętnym do pomocy ogierem. Arrow darzy szacunkiem każdego, stara się nikogo
do siebie nie zrazić, zawsze martwi się bardziej o innych niż o siebie. Arrow czuje się też niepewnie w większych skupiskach koni, ale stara się nie dać tego po sobie poznać. Bardzo kocha swoją partnerkę, Erinę, oraz potomstwo, Nivero i Naris.
Katey McCarney |
Naero z dynastii Altbachów|6 lat|Klacz|Nauczyciel I stopnia|30 p.|Cavaldi
Jest bardzo rozważna i nie lubi podejmować pochopnych decyzji. Podczas gdy inne źrebięta cały dzień spędzały na zabawie, ona wolała spacerować z dorosłymi końmi i słuchać ich opowieści. Jest niezwykle wytrwała w każdym postanowieniu- jeśli nie drzwiami, to oknem, a jeśli nie oknem, to kominem, i tak dociera do wyznaczonego celu. Na ogół szanuje innych, szczególnie starsze konie, jednak lepiej jej nie denerwować, bo, choć sprawnością fizyczną nie dorównuje innym, to kiedy puszczą jej nerwy, staje się niezwykle sarkastyczna. Ogólnie rzecz biorąc, ta klaczka jest najmłodszą, a zarazem i najrozsądniejszą ze swego rodzeństwa.
Jest bardzo rozważna i nie lubi podejmować pochopnych decyzji. Podczas gdy inne źrebięta cały dzień spędzały na zabawie, ona wolała spacerować z dorosłymi końmi i słuchać ich opowieści. Jest niezwykle wytrwała w każdym postanowieniu- jeśli nie drzwiami, to oknem, a jeśli nie oknem, to kominem, i tak dociera do wyznaczonego celu. Na ogół szanuje innych, szczególnie starsze konie, jednak lepiej jej nie denerwować, bo, choć sprawnością fizyczną nie dorównuje innym, to kiedy puszczą jej nerwy, staje się niezwykle sarkastyczna. Ogólnie rzecz biorąc, ta klaczka jest najmłodszą, a zarazem i najrozsądniejszą ze swego rodzeństwa.
Źródło |
Cavaldi|7 lat|Wałach|Przewodnik|160 p.|Naero
Czego nie można zauważyć, stając przed jego obliczem, to z pewnością okryta mgłą przeszłość. Jednak wystarczy ujrzeć smutne i pełne wyrzutu, a niekiedy sarkazmu odpowiedzi w innym świetle. Cavaldi tworzy wokół siebie ciasną barierę, która mimo to nie daje mu dozy tajemniczości, jest raczej uznawany za nudną osobowość. Wszystko to swego rodzaju zabezpieczenie i ucieczka przed prawdą. Jest...wałachem. Być może dlatego zawsze otaczał się klaczami aż nadto. Chciał ukryć swoją przynależność do tego niesławnego grona panów. Czasem przekraczał granicę dobrego smaku, chcąc na siłę dopasować się do grupy. Cavaldi panicznie bał się odrzucenia, który to strach pomogła mu pokonać jego obecna partnerka - Naero. Jest miłym, uczynnym członkiem klanu, niewdającym się w intrygi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wpisz komentarz. Dziękujemy za opinię!